Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kosestund med min kjære og midt i det hele, et heller opphetet øyeblikk, føltes det først som om jeg skulle tisse på meg, noe jeg holdt igjen, før det bare rant ut... Tenkte det var en såkalt ejakulering...

Så sier typen, på fleip, "håper det ikke var vannet som gikk", og det hadde ikke jeg tenkt på... Ble plutselig litt betenkt... Burde jeg få sjekka opp dette? Eller høres det normalt ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det lenge siden?

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor lang tid du har igjen til termin, men det kan være vannet som "har begynt å gå". Det kan skje. Men det er ikke sikkert alt har gått. For det er noe du ikke kan stoppe ved å knipe igjen. Jeg ville ha tatt på et bind og sett om det kom mer i løpet av kvelden. Vet du omtrent hvor mye som kom ut når du oppdaget dette? I mitt første svangerskap så begynte vannet å gå på denne måten, men ikke alt. Men det var allikevel nok til at magen ble mindre. Jeg bare ringte sykehuset og sa at nå reiser vi på sykehuset. Og ingen protester. Da var jeg i uke 30. Man fortsetter å produsere fostervann hvis ikke alt har gått ennå. Og det stemmer det.

Skrevet

Skjedde for en drøy time siden. Jeg er 30+1 i dag.

Skrevet

Har ikke kommet noe mer etter det.

Har bare vært og tisset 2 ganger. :P

Skrevet

Du kan kanskje se an situasjonen litt for å se om det kommer mer. Som sagt, hvis vannet begynner å gå så kan du ikke stoppe det. Men jeg hadde kanskje ringt til sykehuset for å snakke med jordmor der. Ingen spørsmål er for dumme eller for flaue. Jeg skal ikke skremme deg med min egen historie, men jeg reiste på sykehuset den dagen det skjedde. Det var en søndag. Tirsdag kveld ble jeg mamma. Så jeg hadde nok heller ringt sykehuset en gang for mye en for lite.

Skrevet

Siden du bare er i uke 30, ville jeg ha ringt føden og forklart situasjonen, om jeg hadde vært deg. Ingen her kan gi deg et svar på om det var fostervann eller ei. Det kan bare de på føden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...