anrø Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Ble ikke noe spire på meg denne gangen heller. Det er nok hun som kommer. Kom noe lyserosa utflod i stad. Ny pp da. FAEN!!!
løveprinsen <3 Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Vi er mange i den båten. Vi får satse på bedre lykke neste gang.
Dotten Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Huff ja. Er selv i den 11. pp, så vet hvor irriterende det er nå kjerringa kommer uønsket!!!!!! Masse lykke til til deg da
Rafi Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Samme her. Irriterende, men jeg er tross bare i 1 pp. Så jeg er positiv og håper det klaffer etterhvert Men ikke i no særlig godt humør, det er bra sikkert. PMS......
anrø Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2007 Hei! Var nok ikke tanta som kom allikevell. Har fått kløe der nede,bruker å få d når jeg har gått m trange bukser.D er ikke noe rosa utflod. Måtte smøre på canesten igår. Så kanskje d er håp enda.
MADDE86 *Maybe baby?* Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 heldiggris. eller ikke at det er heldig å få kløe men det at det ikke var tr allikevel. selv er jeg bare kjempe forvirret. begynte å blø igår. men ikke så mye. skjønner ikke om det er mensen eller ikke. for den pleier å komme fullt på i 3dager for så å minke. og har masse symptomer. så jeg skjønner ingenting jeg. håper spiren sitter for deg da:-)
anrø Skrevet 26. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2007 Ja d håper jeg og. Ble skikkelig forvirra av dette. Håper ikke tanta kommer,men men,gjør a d får a bare komme,gidder ikke å stresse med om jeg blir gravid eller ikke. Jeg tror vi stresser og tenker alt for mye på graviditet. Tror ikke d er bra for kroppen. Tror ikke d var slik da våre mødre og besteforeldre ble gravide. De mistet sikkert og,ble gravide,men jeg tror ikke de var så bekymra. Stress ned da blir vi gravide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå