fairy Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 javisst! Det er bare å sole seg det, så lenge du ikke kjenner ubehag.
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 har sola meg jeg iallefall! er jo ikke no stress, for det er jo vifte som surrer og går inni solariet, så man blir iallefall ikke overopphetet!
Belle&Mini Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 da hopper jeg i bilen og kjører til solariumen Har et par dager på meg før det er klart for sørlandet og bikini tid
metteflette Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har tenkt samme tanken du.. Eneste jeg gjerne ville gjort var å dekke til magen der livmoren er. Med førstemann så ble det så mye aktivitet under soling at jeg ble kvalm.. Tok ikke med forrige mann, men har lyst til å prøve igjen nå...
Tone Troll Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Det går jo også an å jukse med litt selvbruningskrem;) Går jo kjapt! Lancome har en som er god. Heter ett eller annet med flash tror jeg.....
babygullz <3 vilde Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Spray Tan fra TanCan. Kjempefin brunfarge. Selvbruningskrem fra Loreal, sublime Bronze. Den er brun så du ser hvor du smører på. Men jeg vil anbefale spray tan, der oppnår du det bruningsresultatet du ønsker med en gang, og fargen sitter i opptil 7 dager.
Tredjepåplass Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Mener jeg har lest at man ikke bør gjøre det. Husker ikke om det bare er varmen. Prøv å sjekke det opp, kanskje du finner ut av det på hjemmesidene til Statens Strålevern?
mednr5imagen Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Faren er bare hvis babyen blir overopphetet i magen Jordmor sa jeg burde legge et håndklede over magen bare, og sørg å spørre om viften i solariumet fungerer som det skal..ikke alltid de gjør det.. Kos deg!
*RutIetutt* Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Det finnes ikke andre stråler i solarium enn det som er ute i solen, så selve solariumet er ikke farlig - så lenge en ikke blir overopphetet eller føler ubehag ved å ligge på ryggen går det helt fint (og ikke ta for mye da....men det gjelder jo uansett om en er gravid eller ikke...).
Mammamor =) Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 ikke større fare for overoppheting i solarium enn ved vanlig soling på verandaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå