Gå til innhold

Noen som vet noe om lyskebrokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er symptomene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke så mange symptomer egentlig, bortsett fra en kul som kommer fram. Noen kan vel ha litt smerter også.

Skrevet

X'en min hadde det, ingen kul men veldig vondt. Tok sin tid før dem fant ut av det, da ble han operert. Var visst en typisk "fotballskade" for hans del da...

Skrevet

Svigermor mener sønnen vår kanskje har brokk fordi han skrek i en time to netter på rad da de passet han i helga. For første gang over natta. I tillegg er han vant til å få kvelds- og nattpupp(tar ikke flaske, så han klarte seg uten pupp fra fredag kveld til søndag formiddag), og han sov hos dem, som er litt fremmed for han. Siden han gråt en time hver natt, konkluderer hun med at han sikkert har brokk, fordi min mann hadde det som liten. Han skriker aldri en time når han er hjemme, selv om han ikke får pupp eller når pappaen har han aleine. Vet jo aldri om hun har rett, men blir så trøtt av at hun leter etter "feil" ved ham. Hun mener også han har for trang forhud og bør opereres. Jeg sa at legen på helsestasjonen aldri har sagt noe om det og at det dessuten er vanlig at de små penisene er litt trange. Det retter seg visst ofte avseg selv. Slitsomt å låne bort barna når hun er sånn... Tror hun er lege og jordmor.....men er hjelpepleier på et aldershjem.....Har riktignok jobbet som barnepleier for 36 år siden,men likevel...

Skrevet

Mannen min hadde lyskebrokk. Har et arr rett i nærheten av penisen sin:-). Og navlebrokk syns vel ofte? Kan ikke se noe på lillegutt. Tror det det er noe i veien med han fordi han gråt en time de to nettene han var borte? Kan ve hende han savnet meg og noe kjent for ham når han våknet midt på natta, bare?

Skrevet

Jeg vet en på ett år som har det, så det kan skje ihvertfall. Han har vel en liten kul, og så er vi forsiktig når vi skifter bleie for det er vondt for han når vi tar borti.

Skrevet

Han har ikke noe vondt og er en blid og fornøyd gutt. Som du sier, kan det jo være 100 ting han gråt for. Blir så oppgitt av at svigermor alltid holder på sånn.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...