Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har ikke tenkt å angi barnefaren-selv om jeg vet utmerket godt hvem han er. Han bor i utlandet og er for så vidt interessert, men har ingenting å stille opp med. Dessuten ønsker jeg ikke å gi fra meg rettigheter. - Jeg vet ikke om han plutselig finner på å gjøre krav på "hans" barn. Noen synspunkter fra andre med samme /lignende erfaring?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 han er intressert men har ingen ting og stille opp med. hva mener du?
så var vi 4 Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 han kan gjøre krav selv om ikke du skriver han opp som far, han kan be om dnatest og på det viset bli barnets 'oppskrevne' far.
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 Han har begynt å ta kontakt etter jeg var gravid nesten 8 mnd-han bor i utlandet. Han jobber svart - og har ingen offisiell inntekt-skylder meg penger fra før etc. Etter fødselen har han begynt å ringe med noen dagers mellomrom og vil at vi kommer å besøke han. Vet ikke hvor mye han vet om DNA-test muligheten.
Ingen_nick_ledig Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Mener du at det at han ikke har noen "offisiell" inntekt, gjør han uskikket som far?? Greit nok at det ikke er lov å jobbe svart, men det er jo ikke den alvorligste forbrytelsen akkurat... Hvis det hadde vert snakk om dop derimot, ville jeg vert enig med deg om at han ikke har noe å stille opp med....
Lunas gutt f:11.06.07 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 tja - DET er riktig, men er også redd for at han kan gjøre krav på å ta han til seg, selv om han har barn fra før.... Han kommer fra en kultur, hvor barna anses som fedrenes eie. OG han har ikke kontaktet meg på nesten 8 mnd (jeg kunne ikke kontakte han i den perioden) - og når jeg vil ha mine penger tilbake er han taus... Synes han må vise litt ansvar ved å betale tilbake først - eller hur? Kan alltids fortsatt angi han som far....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå