tonebf Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 jeg gjorde det slutt med kjærsten min på lørdag, vært utrolig mye fram og tilbake der... og ikke er han far til barnet så liksom ikke noe som holdt meg igjen for har vært andre jenter og dop inni bildet og den siste hendelsen skjedde for ca 4 uker siden da jeg fant ut at han skulle ha tak i dop og jeg konfronterte han med dette og han hisser seg opp og nekter som bare det, og dette er noe jeg veit 200% så han kommer seg ikke unna denne.. det andre har bare vært rykter... og jeg sier gretit jeg stoler på deg og ser om han kommer og forteller meg det... det gjør han ikke så på lørdag fikk jeg egetntlig nok.... men nå sitter jeg her ensom, savner noen, mini sover.... alene igjen det beste for mini er at mamma finner seg en ansvarsfull, god&snill og ikke juger.... og holder meg for narr... og dop er jeg helt imot... så skjønner ikke hvorfor jeg sitter her og tenker sånn??? *klage*
så var vi 4 Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 æsj så kjedelig, men om ei stund er du på topp igjen og da møter du nok en god&snill dopfri mann, som ikke lyver og holder deg for narr
Snuppa! Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Huff,er utrolig tungt å komme seg igjennom den første tida etter et brudd. Men hvis det har vært mye fram og tilbake og styr har nok du og barnet ditt mye bedre uten. Du kan jo tenke at det var bra dere ikke fikk et barn sammen da for så at det skulle skjære seg. Tenk så fint det blir når du treffer en fantastisk herlig mann som du vil satse på av hele ditt hjerte,da er nok eksen glømt for lengst tenker jeg
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 det er alltid rart når noen man har hatt i livet sitt blir borte, spesielt hvis det skjer brått. kanskje det ikke er han du savner, men det å ha noen der? høres ikke ut som drømmetypen, men lett å se bare se det fine ved forholdet når det er slutt. skriv en liste hvorfor du er glad han er ute av livet ditt, og en liste over hvordan du vil ha det neste gang. du finner nok noen som er mye bedre skal du se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå