pylvis Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Nå har den virkelig kommet for fullt! Sliter noe helt vannvittig med halsbrann-tabletter og annen mixtur... Syns det er noe forferdelig makkverk!! Men, heller tabletter enn halsbrann så jeg får vel bare tygge dem i meg. Æsj!
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 er forferdeligt med halsbrann...sliter vanvittigt med det selv,men det hjelper å spise lite seint å ikke for seint på kvelden...dvs det hjelper ikke,men det blir ikke værre da......tar novaluzid for dette...synst ikk edet er store hjelpen i di.
Babyboy Høygravid Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Linktabletter fungere fint på meg...
jungel Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Fikk tips av apotek og jordmor om Gaviscone Hjelper etter 2 min og virker lenge Hadde dødd uten denne Er flytende og ikke spesielt godt,men svelg ned med noe drikke så går det. Fantastisk
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Har sverget til melk begge mine to svangerskap. Noen sier det gjør vondt verre. Men ikke for meg. Melk er helt fanatastisk
Medusa80 Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Melk hjelper på meg også... Hadde aldri trodd at et så "lite" problem i utgangspunktet kan bli såpasss dominerende. Våkner jo om natta og får ikke sove, jo... :-(
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 Loveharts hjalp kjempe mye for min del.. Og de er jo kjempe gode i smaken..
mammatilTHEODOR:) Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 Gaviscon på meg også! De er jo faktisk litt gode også da! Men ja, skriver under her.. halsbrann er noe skikkelig møkk!!! Hatt det de tre siste mnd.. HVER dag!! En smuuuuule lei jah....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå