Gå til innhold

Aaaahhh...halsbrann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har den virkelig kommet for fullt! Sliter noe helt vannvittig med halsbrann-tabletter og annen mixtur... Syns det er noe forferdelig makkverk!! Men, heller tabletter enn halsbrann så jeg får vel bare tygge dem i meg. Æsj!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er forferdeligt med halsbrann...sliter vanvittigt med det selv,men det hjelper å spise lite seint å ikke for seint på kvelden...dvs det hjelper ikke,men det blir ikke værre da......tar novaluzid for dette...synst ikk edet er store hjelpen i di.

Skrevet

Linktabletter fungere fint på meg...

Skrevet

Fikk tips av apotek og jordmor om Gaviscone :) Hjelper etter 2 min og virker lenge :) Hadde dødd uten denne :) Er flytende og ikke spesielt godt,men svelg ned med noe drikke så går det. Fantastisk :)

Skrevet

Har sverget til melk begge mine to svangerskap. Noen sier det gjør vondt verre. Men ikke for meg. Melk er helt fanatastisk :)

Skrevet

Melk hjelper på meg også... Hadde aldri trodd at et så "lite" problem i utgangspunktet kan bli såpasss dominerende. Våkner jo om natta og får ikke sove, jo... :-(

Skrevet

Loveharts hjalp kjempe mye for min del.. Og de er jo kjempe gode i smaken..

Skrevet

Gaviscon på meg også! De er jo faktisk litt gode også da!:)

Men ja, skriver under her.. halsbrann er noe skikkelig møkk!!! Hatt det de tre siste mnd.. HVER dag!! En smuuuuule lei jah....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...