Gå til innhold

Kjøp av bilstol på Finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere kjøpt bilstol på finn.no?

Det er jo mange stoler til salgs der,eller ville dere kjøpt ny?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne brukt, men bare av folk jeg hadde noenlunde tillit til. Altså ikke fremmede på finn.

Skrevet

huff jeg prøver å selge bilstol på finn, men det virker ikke som det er mange som kjøper derfra nei, for den er jo i perfekt stand og brukt bare 7 mnd, men har ikke fått en eneste telefon enda .... skjønner ikke hvorfor..? har jo bilder og alt på annonsen så de ser jo den er fin. Men nå kjøpte jeg jo en ny en selv da så hehe

Skrevet

Aldri. Bilstol er til for å kjøpes ny. Stoler ikke på noen mennesker jeg ikke kjenner når det gjelder sikkerheten til det mest dyrbare jeg har.Vet jo aldri hva slags folk som styrer der. I tilegg kan man jo ikke se det på stolen at den er svekket eller vært i kollisjon.

Ville forøvrig ikke kjøpt brukt fra noen jeg kjenner heller, vil heller være litt for forsiktig på dette punktet her.

Skrevet

Aldri, det er jeg ikke tillitsfull nok til. Desverre lyver mange så de kan si at stolen aldri har vært med i kræsj elelr kraftig bråstopp, men en vet jo aldri om de forteller sannheten. Kunne kjøpt/lånt av noen vi kjenner godt, men ikke av fremmede.

Skrevet

Jeg la ut et bilsete i går og i dag fikk jeg solgt det. Du har ikke priset det for høyt da? Jeg solgte vårt for 1000,- ny pris nå er 2600,- Var brukt i 1 år.

Men til spørsmålet til HI så nei jeg hadde aldri kjøpt brukt sete. Da måtte det vertfall ha vært av noen jeg kjenner.

Skrevet

har priset det til 1000 kr pluss evt porto jeg. Det koster jo over 2000 nytt... men men hadde kanskje ikkje kjøpt brukt jeg heller med mindre det var av kjente jeg stoler på.

Skrevet

Jeg har kjøpt bilsete på Finn.no. Så selgeren an, det var en skikkelig person med fint hus og fin bil. Setet så veldig bra ut. Men jeg forstår at mange ikke vil kjøpe brukt, var litt i tvil selv. Og neste gang kjøper jeg helt sikkert nytt.

Skrevet

Vi solgte setet vårt på finn :) var veldig pent brukt og vi fikk mange tlf nesten med en gang.. Hadde sett ann personen som solgte setet og hvordan det så ut..

Skrevet

jeg hadde aldri kjøpt bilsete på finn.... kunne vurdert å kjøpe av en venn om jeg viste historien til setet, at det ikke hadde vært i en kollisjon, og var relativt nytt osv.... men sikkerhet er vel ikke det jeg vil spare penger på nei.....

Skrevet

Vi har kjøpt ett på finn. som vi har hos besteforeldrene et helt annet sted i landet. Dvs.den brukes ikke ofte!

Solgte også et babysete der, og ble nedringt av folk som ville kjøpe. De sa det var kjempe populært å kjøpe de brukt. Kanskje ikke tiden er helt riktig nå? Vent til over ferien. Tror mange har ordnet det de skal ha til ferien nå, og dermed er litt passive på det området om du forstår:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...