Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Når hun ligger på rygg kan hun plutselig svelge gulp eller noe og strever voldsomt med å få opp igjen.vi blir jo livredde,høres ut som om hun ikke får luft.Hvordan skal vi tørre å legge oss å sove?De skal jo sove på rygg.kan jeg legge en håndduk under madrassen hennes i senga?hjelper det?14dager gammel
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Babyene pleier somregel å snu hode når de må gulpe så av egen erfaring er ikke dette noe problem. Det er ikke noe problem å heve senga på hodeenden heller. Du får kjøpt sånne knotter til å sette på sengeføttene, men du kan jo også bruke bøker. Hånduk under madrasser er heller ikke dumt.
-Amelie- Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Dere kan evt. legge henne på siden, om hun strever mye med slim o.l. Ellers skal det ikke være noen fare for kvelning selv om barnet gulper mens det ligger på ryggen. (Men nå vet jeg jo ikke særlig mye om akkurat situasjonen deres...) Jeg ville nok lagt henne på siden. Eller støttet sengen godt opp med tepper under beina ved hodeenden. Håper det ordner seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå