Gå til innhold

Har deres barn glass/flaske med vann i senga ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har ikke pleid å ha det, men nå er det varmt ute og han blir fort tørst. Er det dumt av meg å plassere en tutekopp med vann i senga hans ? Tenker på at det kanskje blir en lei vane.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei hu har ikke det:) men begynner hu å våkne mye og vil ha drikke så setter nok jeg et glass med vann der og. hu er 2 år.

Skrevet

Nei, det har vi aldri gjort, og ja, jeg syns det er litt dumt, blir fort en uvane. Tilby heller vann rett før han legger seg du. :o)

Skrevet

Nei, her har vi ingenting som kan spises eller drikkes i senga. Og det kommer vi heller aldri til å gjøre.

Har en kopp vann på rommet slik at dersom han våkner og skriker så får han tilbud om vann, men ingenting ut over det nei.

Skrevet

tviler forresten på at det skjer for hu har ikke gjort det ennå, til og med ikke i den varmen som var.

Skrevet

Hun har en drypptett kopp stående med vann i på kommoden ved siden av senga si. Noen ganger drikker hun i løpet av natta og andre ganger ikke. Hun er 3,5 år da...

Skrevet

Hvorfor er det en uvane å ha en kopp vann ved senga? Guttungen her blir alltid tørst oom natten... Synes ikke det er noe galt i at han kan drikke vann som han vil i løpet av natten, men. Nå sover han i junior-seng og har drypp-kopp stående ved siden av senga på nattbordet, da!

Skrevet

Selvfølgelig får barna vann om de er tørste om natta! Jeg har pleid å ha flaska stående på kommoden, men da må jeg inn og gi henne vann. Nå står den i senga hennes og da slipper jeg inn så ofte for da bare drikker hun selv og legger seg igjen.

Skrevet

ja han har en drypp-kopp i senga med vann.... deilig for han og bare kan ta den og drikke =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...