tonebf Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 jeg gjorde det slutt med kjærsten min på lørdag, vært utrolig mye fram og tilbake der... og ikke er han far til barnet så liksom ikke noe som holdt meg igjen for har vært andre jenter og dop inni bildet og den siste hendelsen skjedde for ca 4 uker siden da jeg fant ut at han skulle ha tak i dop og jeg konfronterte han med dette og han hisser seg opp og nekter som bare det, og dette er noe jeg veit 200% så han kommer seg ikke unna denne.. det andre har bare vært rykter... og jeg sier gretit jeg stoler på deg og ser om han kommer og forteller meg det... det gjør han ikke så på lørdag fikk jeg egetntlig nok.... men nå sitter jeg her ensom, savner noen, mini sover.... alene igjen det beste for mini er at mamma finner seg en ansvarsfull, god&snill og ikke juger.... og holder meg for narr... og dop er jeg helt imot... så skjønner ikke hvorfor jeg sitter her og tenker sånn??? *klage*
nick39 Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Spør deg selv, er han noe å satse på i framtiden. Er svar nei (nå ser det ut som om du vet svaret) så ikke sats. Det er flere fisker i havet og en dag når du minst venter det. Så har du truffet den rette. Livet er slik. lukk en dør, så åpner det seg en annen dør. Tenk posetivt.........
Ingen_nick_ledig Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Vet du hva, verden er full av ansvarsfulle, gode og snille gutter / menn. Og en av de passer perfekt til akkurat DEG. Du har gjort det rette, men jeg skjønner at du er ensom. Men som du skriver, så savner du noen. Altså du savner noen, men ikke akkurat han?? Regner med at du bare savner å ha noen der. Gi det litt tid, så skal du se at ting går lettere. Har du noen avlastning til mini?? I så fall, kom deg ut på byen med venner, og kos deg. Hold deg gjerne unna plasser der du vet at ex'en holder seg, kan være like greit å unngå han. Lykke til, og husk at du har gjort det eneste riktige, både for deg selv og mini!
Mille** Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Du har vel kjærlighetssorg da, derfor du er lei deg. Var vel glad i han og er lei deg for at ting ikke funket, og selv om du vet med hodet ditt at det var det rette å avslutte det, så har nok ikke hjertet fulgt med like fort. Sånn er det vel ofte. Syns du skal gi deg selv lov til å være litt trist, etterhvert dukker kanskje drømmemannen opp. Stor trøsteklem fra
Gøril (210406) Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Vet ikke om det hjelper så mye, men sender over en klem.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Se opp og frem:) Høres ut som du har det mye bedre uten den fyren der!!! Klart det er litt stusselig når du tross alt har vært "to" ei stund. Men det ordner seg vet du, snart står det en kjekk og stødig kar som vil deg og mini bare vel! Lykke til:)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Kjipe greier, men du gjør nok helt rett i å bryte med han. Sånne folk vil man ikke ha i et barns liv...
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Kjærlighetssorg er aldri noe gøy, men du har det mye bedre uten en du ikke kan stole på. Lykke til! Det ordner seg alltid for snille piker, som det heter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå