Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 ja, si det. Hva er poenget uten?:)mange av de navna har utenlandsk opprinnelse, og internasjonale navn "dominerer" navnestatistikkene. Velger man et internasjonalt navn er det naturlig å skriva noa med h. Vil man fornorske det skriver man uten. Foruten de stumme hene finnes det flere eksempler: cathrine, camilla, thomas....man sier jo bare katrine, kamilla og tomas.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 ser penere ut iallefall. min gutt heter mathias.. med H.. kan jo skrive uten å... men syns det ser penst ut med. Og alle navn med c eller k.. liker jeg best med C.. min mening da.. hehe.. poeng og poeng men..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Jeg syns det gjør navnene penere. Akuratt som at du henger opp gardiner i vinduet.. De ville ha sett tomt og nakent ut uten dem....
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 hehe, godt poeng:)med direkte rot i husmortilværelsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå