Gå til innhold

Vet dere hva gubben presterte å si idag?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"å dævven, det så skikkelig deilig ut!!!"

Jeg hadde laget pastasausen selv idag, satte maten på bordet og den kommentaren kom helt spontant fra gubben før jeg rakk å si noe som helst... SÅNT er det gjør det gøy å lage middag og gjøre seg litt flid med ting :) Er ikke mer som skal til... fine gubben min :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å dæven, bra sagt!!=D

Skrevet

Så moro! Da er det gøy å lage mat ja:o)

kom med oppskriften så jeg kan imponere mannen min også:-D

Skrevet

Å, så koselig da :o)

snill mann det - men så har han vell en snill kone som lager mat til han også da ;o))

Skrevet

Det er gøy.......selv kom jeg hjem til deilige grillspyd. Namm det var godt. Kjekk mann jeg har .

Skrevet

Travelt her i huset med to unger, så vi deler på middagslaginga. Han lager noen dager, jeg lager andre dager :) Idag ble det meg - jeg så middagslaginga som en deilig pause fra ungene... hehe... eldsta har hatt vannkopper og har vært hjemem fra barnehagen ALT for lenge.

Skrevet

Dette er nok mat til 2 voksne (den ene er en veldig sulten voksen mann) og en 3-åring:

300g kjøttdeig freses i panne. Tilsett 1/2 squash, en god neve fersk sopp i skiver, en løk (grovhakket). La frese litt, tilsett krydder (jeg er storfan av "forest blend" for tida - blndingskrydder på kvern, merke: Santa Maria). Ha oppi en boks hermetiske tomater og 1-2ss tomatpuré. La småkoke et par minutter. Helt på slutten tilsettes oppskjært cherrytomat/plommetomat, fersk oregano, vårløk og finhakket soltørka tomat. Enkelt, ekte og godt.

Server med nyrevet parmesan og nystekte hvitløksbrød. Og så spaghetti da selvsagt :P

Skrevet

Herlig fyr, da :-D

Her i huset er det stort sett mannen som lager maten, så kanskje jeg skal ta et sånt utbrudd en dag snart?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...