Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bæremeis er bra? Finnes det noen tester på de? Jeg har lett en del på nettet, men kan ikke finne noe særlig. Finn.no har mange, men jeg vil jo ha en bra en =) Noen anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har fått Bergans i gave, og er veldig fornøyd med den. Har brukt den noen ganger, den er stødig, kan settes ned på bakken, og god på ryggen - jeg er relativt liten - og sånt merker jeg godt! :)

Den er forøvrig på tilbud i Reflex-butikker nå...(i hvert fall var den på tilbud på lørdag i en butikk i Telemark)

Skrevet

Hvilken modell er det? Vet du hvor mye den koster?

=)

Skrevet

Vi har, etter å ha testet omtrent alt som finnes på markedet, landet på Bergans Juniors Favoritt. Den er god å bære for oss begge, har desidert størst bagasjerom, som man lett kan ta av, dersom man ikke skal ha med seg noe nevneverdig.

Barnet sitter godt fastspent, og solskjermen hindrer at gullet blir stekt når det er sol. Det er faktisk ganske viktig dersom du skal gå mye i fjell og mark.

Meisen er veldig god å "stramme", slik at den er stødig på ryggen, noe som er viktig både for barnets og din komfort.

Lykke til med valget!

Uansett råd og vink, så må både du og mannen din prøve den på ryggen, for vi er ikke like;) Noen er lange i ryggen, andre korte..

Tror prisen er 1190,- eller rundt deromkring.

Skrevet

Dette er som ryggsekker ellers. Du må prøve den på ryggen til den/ de som skal bruke den.

En meis kan være god for en person, men vond for en annen en..

Jeg har en samboer på 2 meter og strever med å finne en god bæremeis. Den dyreste og strøste fra Begans passet best her.. De fleste er godkjente for rygger opptil 190.

Jeg regner med at mange korte damer har det samme problemet men motsatt...

+ at en del av disse har noen finesser i tillegg som du må vurdere om du trenger og ønsker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...