Gå til innhold

November: Til: Anetten♥My&LilleMy♥


Yvonnemor

Anbefalte innlegg

Hei og takk for melding. Prøvde å sende deg en melding, men fikk da beskjed om at enten var din postkasse full eller så hadde du sperret av meldinger fra meg...

Men uansett.... Keisersnittet gikk som en drøm! Det var en langt hyggeligere fødselsopplevelse enn da jeg fikk førstemann på vanlig måte, men med store komplikasjoner. Du da? Gikk alt fint? Så bilder av sjarmtrollene dine, så det så ut til at det hadde gått bra.

Jeg var så heldig at det ikke var noen komplikasjoner i forbindelse med keisersnittet i det hele tatt, det gikk fort, fint og smertefritt, og det viktigste; alt var bra med den lille skatten min! Han skrek med en gang og var frisk og fin og stor. 3,815 og 52 cm.

Tiden etterpå har også gått fint, såret grodde fint og gutteungen har blitt stor allerede. Vi slet veldig med kolikk noen måneder, men etter det ble bedre så har jeg ingen ting å klage over, vi storkoser oss alle sammen.

Som du sikkert gjør så merker jeg at det til tider kan være ganske tøft med to små, min 2 åring har i tillegg CP, som gjør at hun trenger mye ekstra oppfølging, men det går veldig fint. Ser hvor mye glede de har av hverandre allerede.

Håper alt er bra med dere!

 

Hilsen Yvonne og småtrollene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

 

Takk for koselig mld! Jeg har ryddet opp i postkassa mi, og hadde skrevet en lang pm til deg, men nå fikk jeg ikke sendt den og mistet hele greia... Men skal skrive på nytt i morgen, jeg. Men nå må jeg bare stupe i seng!

Ville bare si at jeg har sett deg, og ikke glemt deg ;O)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Hyggelig.

Stup i seng, det hørtes ut som en bra plan. Jeg skal i utdrikningslag i morgen, så jeg burde vel lade batteriene litt selv også.

 

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...