Småbarnsmor med frysespire Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Nå skjer det ting her gitt... Følte at noe sildret litt ut før jeg nådde doen i sted. Så gjorde jeg meg ferdig der og fortsatte rundt i huset. Så kom det igjen. Sånn småsildring i rykk og napp. Følte rett og slett at jeg hadde null kontroll på blæra mi.. hehe... Dette er nå en liten time siden og siden da har jeg fylt opp det ene bindet etter det andre med helt klar væske (fostervann). Tenkte jeg skulle ringe føden nå og høre hva de sier. Er vel ikke store vitsen å reise dit før riene starter går jeg ut i fra, men hva vet jeg. Er førstegangsfødende og kjenner at dette er litt spennende og litt skummelt. hehe:) Endelig. 7 (6) dager før termin... Bør vel skje noe de nærmeste dagene nå vell?
Poteto Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 å gu så spennende viss hodet ikke er festet, så må du ringe og legge deg ned.., men viss ikke så kan du nok vente med å komme deg til sjukehsuet før riene starter.. men ring vertfll å si ifr lykke lykke til
Aylinah Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Ooi så gøy,hehe det her skal jo bli gøy å følge med på ) Masse lykke til )
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Dersom hodet ikke er festet ville jeg ringt føden med en gang for å høre hvilken prosedyre de har for det....jeg fikk beskjed om å legge meg ned i baksetet og ligge der til vi var på sykehuset da vannet gikk og jeg ikke var sikker på om hodet var festet... Er hodet festet er det bare å ta en tur og håpe det setter igang riene... Hos meg gikk vannet 1930 og kl 0100 begynte riene. Kl 0430 var babyen ute! Lykke til du har en spennende tid i møte...
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Joho,.. Heldige deg da Kjente du noe på forhånd?? Var du moden osv..?
Småbarnsmor med frysespire Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 Hm.. Hodet er nok festa. Har liggi med hodet godt nedi der lenge og på forrige kontroll sa jordmor at hun var 90 % sikker på at det var festa. Pluss at jeg ikke har vondt i bekkenet lenger... Merka?? Hm... Skrev et innlegg tidligere (var vel i går eller dagen før) hvor jeg spurte om det var stille før stormen. Jeg har rett og slett ikke kjent kynnere, nedpress eller murringer på mange, mange dager... Men kjent godt med liv altså I dag derrimot har det vært noen kynnere og ungen har vært veldig aktiv, pluss at det har murra litt baki ryggen... Hm... Mange timer til riene kan starte altså... uff da... kjedelig... Gå tur??? Hva hvis det kommer mere vann da? Føler det liksom sildrer litt dann og vann (hehe) For et ordspill.... hehe..(flau)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Oi så spennende, da føder du hvertfall før termin og det er jo en bonus i seg selv:) Får helt frysninger her, du er heldig! Gleder meg til vannet går jeg og;)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Du BØR ringe føden da!! en kan ikke vite 100 prosent at hodet er festa uten gyn undersøkelse....:/ navlestrengen kan komme i klem. Lykket til d;)
Kosel Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 så spennende!! - håper du har ringt føden.. venter i håp om at vannet mitt skal gå og..
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 Hallo??? Hvordan går det med deg???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå