Gå til innhold

Noen som vet ang helsekort for gravide???!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll idag, og på urinprøven står det A-spor... noen som vet hva det betyr???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke, men sikkert ikke noe å bry seg om siden de ikke sa noe...

hvordan er det med dere? flytting?

åååå, jeg er så sliten etter jeg begynte å jobbe. har tenkt på å skrive mail 1000000 ganger, men er sjelden på data`n for tiden. vil jo være sammen med snuppa mi :o)

nå skal jeg straks legge meg (stor opp 0515... TIDLIG!). send meg svar på facebook eller mail eller noe da... :o)

ha en super kveld!!!!!!!!!

Skrevet

dytt

Skrevet

Det betyr spor av albumin eller eggehvite. Når det kun er spor betyr det lite. Kommer antagelig av litt utflod, da det er vanskelig å få en helt ren prøve (spes mot slutten...).

Skrevet

er det det som KAN være tegn på svangerskapsforgiftning?? hmmm... hun nevnte noe om det etterpå, sa jeg måtte ringe hvis jeg ble dårlig, men at prøven var grei..

Skrevet

Neppe når det er så lite, det må være minst +1, helst +2 før de begynne rå tenke på svk.forgiftning. Jeg hadde A+1 og 140/90 på en kontroll (og 2-3 i ødem), men fikk likevel ikke diagnosen svk.forgiftning fordi +1 var litt lite og legen mente det var varmen som gjorde blodtrykket høyt. Dette var 6 dager før jeg fødte (for 13 dager siden). Men du kan godt være obs på symptomer osm pannehodepine, uvelhet osv likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...