Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 jeg er så lykkelig,endelig skal jeg komme et sted her i livet... Det er vgs fag,på en super skole som tilrettelegger for elever med psykiske problemer. Hehe nå høres det ut som om jeg er ordenlig gal,men jeg har hatt en tøff oppvekst og pga det pluss mye sykdom har jeg aldri fått fullført,men nå er det min tur til å få skolegang:D Jeg svever av lykke:D:D:D LISA SKAL BEGYNNE PÅ SKOLE:0)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 så bra snuppa!!! Gratulerer!!!!!!! )
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 gratulerer!!!!! hvilken skole er dette? vil du ta med meg...? hihi
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Hehe være med på galeskolen:P Eikelund vgs skal jeg begynne på
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 driver jo med vgs jeg også, og er vel litt gal innimellom, så det går fint ) hihi ligger den i oslo?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2007 Ja den ligger rett ved rikshospitalet:) Morsomt med skole,gleder meg til å begynne jeg da:0) Hvor tar du vgs fag?
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 tar norsk på bjørknes, nettkurs. hadde skriftlig nå, muntlig til jul. skal ta nyere historie og samfunnslære til sommeren igjen, og det leser jeg bare selv og melder opp på privatistkontoret. nå skal jeg legge meg... he he ha en fin kveld! klem )
~Snublefot~ Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Gratulerer, og masse lykke til!!! Selv måtte jeg ta opp et fag noen år etter jeg gikk ut, og den følelsen av å faktisk klare det helt fint, var ganske god;-)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 gratulerer med det:-) Åssen veit du det nå??Går å venter på svar jeg og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå