Maaaamy. Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Er på jakt etter ny vogn til snuppa på snart 15 mnd. Har brukt sportsvognen frem til nå, men føler det er på tide med en litt mindre trille nå som det er sommer og det blir litt farting. Hun sover lite på dagtid, så bare den kan legges litt ned, er det ok. Har sett på noen sist jeg var inne til byen. Mener den ene het noe med Titanium, var med kalesj, handlekurv, hjul som kunne låses m.m Såg også på en annen som jeg tror var fra noe som heter Baby traveler..(?) og en som het Shopper Sulky. Sulkyen har helt håndtak, så den ble ikke så liten som de andre sammenslått, men hadde større hjul. Er det noen her som har erfaring med disse vognene? Vil ha en som ikke tar så stor plass i bilen, med tanke på bilferie. Og en som ikke er så alverdens dyr.... Har skrevet inne på barnevogndebatten, men tror det er større sjangse til å få svar her...
Maaaamy. Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 25. juni 2007 Baby Travel Sulky shopper het den ene vognen... så det er denne jeg lurer på i forhold til en som heter noe med Titanium....
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 vi kjøpte nettopp en, synest den er super.. kan velge om hjulene forran skal "snurre" eller stå i ro, kan legge den sammen med 1 hånd plass under, og litt oppå.. hmm, ja, hehe... den er kjøpt på brio, vet ikke helt hva den heter.. men kan kikke å se? jeg er i alle fall kjempe fornøyd men den blir ikke så liten som en paraply trille liksom, men jeg synest den er helt ok selv om.. har helt handtak..
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 fant den ikke på brio, så må nok hete noe annet :/ kan kanskje løpe i bilen og se.. kan forresten legges langt ned..
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 nei, er ikke den, men kan gjerne minne litt om den nei, no blir eg nyskjerrig selv.. løper ned
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 jo, steike.. det var jo den?! hmm, trodde de såg anderledes ut i fjor For da skulle jeg og kjøpe den.. hehe.. flink å tippe du.. var helt sikker på at den såg anderledes ut.. jaja, hehe.. hehe.. ja, da var det den
Maaaamy. Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2007 Takk for tips ang Carena. Nå driver jeg og ser litt her inne på nettet etter bilder og info. Ser ut til at den ligner ganske mye på den baby travel sulky shopperen... Noen andre som har noen gode tips eller erfaringer? Hvordan er det å kjøre disse vognene med små/store hjul på eventuelt grusveier, strender?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå