Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Er det virkelig bare de som IKKE har sånne trykknapper med mulighet for og feste den ordentlig på håndtaket?? Eller er det jeg som er så fjern at jeg ikke skjønner noe...?
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 søren... nei, da får jeg dra til en sydame som kan sy på noen ) Vil jo ha den over håndtaket....
blir 3 barnsmor Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 åååjA, det irriterer meg og .. eg såg det ikkje før eg hadde kjøpt den .. arrrg
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Du kan da ta den over håndtaket allikevel. Jeg har Emmaljunga med stelleveske uten trykknapper jeg, aldri hatt noe problemer med det....
lille je Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Nei, min henger den og ja. Bortsett fra det er jeg ikke kjempeimponert og fornøyd med den stelleveska, må jeg innrømme...
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Jammen, jeg er litt bekymra for at den skal skli nedimellom, om dere skjønner? Jeg er så høy at jeg kan ikke ha den knekken på håndtaket...
**mamma'n til 1, 2 og 3 Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Jeg er heller ikke fornøyd med den stelleveska. Er så "slafsete" og må nesten fylle den helt opp for at den skal se litt ok ut. Irriterer meg også med de knappene som "mangler". Vurderer å kjøpe en annen type nå når babyen kommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå