Gå til innhold

JEG HATER MENN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har lenge hatt et skranglete forhold og kranglet om mange bagateller. Nå har vi hatt en stor krangel på gang i flere dager. Plutselig slo han meg, skikkelig hardt, jeg har et svært blåmerke! Det har aldri skjedd før.

Gå fra ham eller? Elsker ham jo, men... er ganske redd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå fra han! Gå fra han! Gå fra han!

Du kan ikke vite om han gjør det igjen, samme hva han lover. Kom deg unna og ta med evt. barn i full fart!

Skrevet

Er det egentlig noe å lure på?

Skrevet

Det som er skremmende er ikke mennene som slår. Det vil alltid finnes slike jævler. Nei, det mest skremmende er at det finnes kvinner som deg, som faktisk lurer på om hun skal bli etter at hun er blitt slått! Man blir ikke hos en mann som slår, uansett om han slår én eller hundre ganger. Forstått?? Kom deg unna, kvinne, og det med en eneste gang. Ta imot tough love som du får fra meg nå, ikke den typen han gir deg.

*Klem*

Skrevet

Selvsagt skal du gå.

Man benytter ikke vold mot sin partner. Punktum.

Skrevet

Om forholdet har vært skranglete lenge, håper jeg det gjør det enklere for deg å gå NÅ, med en gang! Ikke sett deg i den situasjonen at du er redd det skal smelle igjen! Ikke lyv til andre om blåveisen! Slår han deg, respekterer han deg ikke!

Skrevet

Hva annet kan vi si?

Gå.

Kanskje er du jævlig irriterende. -Jeg vet at jeg er. Rett og slett skikkelig jævlig irriterende. Den dagen gubben min ikke lenger gidder å høre på gnålet mitt, og prøver å stoppe kjeften på meg fysisk, se da er løpet kjørt. -Vi har vært sammen i atten år, vi har tre unger, livet er ikke alltid rosenrødt, som sagt er jeg jævlig irriterende, det går i sykluser, men det er flere fine dager enn dårlige. -I min familie slår vi hverandre ikke.

-Vil DU ha en familie hvor man slår hverandre?

Dra. Pass på å ha folk rundt deg den første tiden, det går seg til, og det er verdt hjertesorgen.

Skrevet

Jeg har også blitt slått - midt i ansiktet med knyttet neve - blodet sprutet. Det var helt forferdelig! Jeg ble også forvirret, lurte på hva jeg kunne gjort annerledes i krangelen som ville gjort at han ikke slo meg. Etter det varjeg redd hver gang vi kranglet for at han skulle slå igjen, han hadde fått en form for makt over meg - jeg hadde blitt så redd ham at det ble vanskelig å tørre og være sint. Etter 1 år gikk jeg fra ham! Er utrolig glad for det nå!

Mitt råd er - gå fra han!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...