Gå til innhold

Hvor mange er vi som prøver på nr 1?

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler det er mange som er på nr 2,3 og 4 her....

nå tar jeg av silkehanskene og spisser albuene.

brøyter meg fram i køen her...hihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi prøver også på vår første. Og vi er ganske gamle, altså, så hvis vi skal rekke å få flere barn så må vi få snike litt i køen vi også... ;) hi hi

Skrevet

Vi prøver å få vårt første barn :) hverken jeg eller min samboer har barn fra før :) fikk TR i dag, så ingen klaff første pp. Men satser igjen om ca 14 dager.

Skrevet

*Rekker opp hånda* Vi prøver på nr 1 =)

Skrevet

Vi prøver på vår første...er både opptimistisk og realistisk..:)

Skrevet

Stiller meg bak dollypop. Siden du har prøvd så mye lenger enn meg, men jeg har ingen fra før av ...og er 35 år, så jeg har heller ikke all verdens tid...

Skrevet

vi prøver på vår første vi også. vi er unge og har det sånn sett ikke travelt, men det gjør det ikke lettere å vente av den grunn egentlig...:)

Skrevet

Vi prøver også på nr 1 her.

Er i andre pp nå. EL på lørdag:-)

Skrevet

godt vi er flere.

var barnevakt til nevøen min på 2 1/2 mnd i helgen,blir ikke noe

særlig utålmodig....hehe.

Skrevet

Vi også er på nr. 1... Og det tar sin tid.... AAAAAAAAAAAA, dritt lei... Men det vet vel du alt om dollypopp!!

Skrevet

ja,har lært litt om det....

fortjener å snike litt du også Lene;-)

Skrevet

Jepp, vi forsøker oss også på nr 1. Er 30 år og nettopp over i 3. pp. Det hadde aldri slått meg at dette skulle bli noe som tok tid. Hadde jg tenkt meg om så hadde jeg jo visst det, men det har jeg tydligvis aldri reflektert over.

Vel, vel... Er fortsatt ved godt mot.

Lykke til, alle sammen.

Skrevet

jeg prøver på min nr 1 og sambos nr 2...hehe!

synes det er på tide at den sitter snart....

hehe!

tenker på det...meldte meg inn her i januar 2005.....

begynner å treffe igjen flere av dem som var her da....for de prøver på nestemann nå......er det mulig liksom...at de skal få 2 barn på den tiden jeg bruker på å få en spire...

jaja....

Skrevet

det er mange av de ja.livet går visst videre,selv om det

ikke forandrer seg stort for noen av oss.

jeg foreslår at vi rotter oss sammen etter ferien og virkelig

setter inn nådestøtet...hihi.

her skal det befruktes;-)

Skrevet

Ja holder fremdeles på med nr 1... lurer på hvor lang tid det skal ta...Jeg som har lyst på 3 barn! Skal det ta 2-3 år å lage hver så er det ikke sikkert det går nei...

Skrevet

jeg melder meg inn her også:)

har vært gravid to ganger men har mista begge gangene...så hadde jeg vist at det skulle ta så lang tid hadde jeg begynt for lenge siden:P hehe..menmen fortsatt optimist...enn så lenge:)

Skrevet

*vinker paninsk*

Jeg prøver på min første jeg og :/

Jeg har ingen barn fra før, men sambo har ei jente på 5 år :)

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke blir gravid.. Har snart prøvd i 2 år.. Er driiiiiitt lei for å være heeelt ærlig.. :P hehe...

Skrevet

prøver på nr 1 her vi oxo.. ( har hatt en ma men ikke med samboer så blir nr en..hvor gamle er vi som prøver på nr 1... jg r 24 og han er 23

Skrevet

vi er like rundt hjørnet nå med å prøve, å det blir nr 1! håper vi får det til å sitte innen jula da:) hadde vært koselig

Skrevet

Prøver vi oxo...tredje året nå,deprimerende,men vi må vel bare fortsette.. har begynt på akupunktur nå og pergotime andre mnd nå,så fortsetter å krysse fingrer og tær...

Lykke til alle,unner vårs en liten baby;)

Skrevet

Prøver og på nr 1!! Mistet i februar,men,etter noen mnd pause er vi nå prøvere igjen:)

Skrevet

Prøver på den første vi og.

Ser det er mange av dere som no fortjener spire før meg.

Satser på at vi alle kan få en innen rimelighetes tid.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Prøver på nr 1 her og....

Selvfølgelig måtte jo jeg bli syk midt i el-tiden (nå) Ørebetennele og forferdelig vondt HELE tiden, heldigvis på bedringens vei nå!! :) Men ble lite sengekos den siste uka...får satse på at el ikke er over og at mannen er med ikveld ;)

Har gått på pencilin 1 uka nå og kal gå 1 uka til...kansje jeg blir lettere gravid nå da, når alle skumle bakterier er ute av kroppen (hvis der var noen da) :P

Nå er jeg lei av å vente, VIL BLI MAMMA NÅ!!!!!

Skrevet

Vi prøver også på nummer en.Håper at jeg har en liten spire i magen innen sommeren er omme og at den sitter denne gangen..... Er veldig spent!

Skrevet

jeg og......

Er kjempelei hele opplegget, men prøver å finne på ting som gjør at jeg kan tenke på noe annet. Håper motivasjonen kommer tilbake snart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...