Duracellgirl*prøver* Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Som mange av dere vet så har jeg slitt mye med familie-problemer den siste tiden. deriblant min mamma som drikker mye. I sommer har vi fått låne hennes bil (vi betaler forsikringen) fordi hun allikevel bare kjører mc hele sommerhalvåret. Dermed har vi utsatt å få min bil ferdig på veien,mangler å få den eugodkjent og for å få det må vi ha brukbare sommerdekk. Nå helt plutselig skal hun ha igjen bilen om en uke... snakk om varsel liksom. Så nå må vi få tak i dekk fort som f*** ,men vi har dårlig råd og hadde en plan om å spare opp litt frem til vinteren så vi kunne kjøpe vinterdekk istedet.. f***** Noen som harnoe tips til oss?? Hvor får vi tak i billig billig billige dekk raskt??? Er ikke store dimensjonen heller.
mummimammo gleder seg til jul Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 ring bilopphuggingsfirma...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 ja det hadde jeg ikke tenkt på.. smart.takk skal ringe i morgen.
Bobine Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 ellers har megahjul rykte på seg for å være en relativt billig forhandler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå