milly:) Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Noen som vet? Er det "nok" med seba bind? de store,tjukke uten vinger??? eller fungerer allways ultra pluss??? har ingen peiling... noen som har et tips??? Noen som vet om vi får bind på St. Olavs?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 eg fikk tips om at allways er kjempe gode.. dei store nattbinda.. men mange liker å bruke seba og.. så du kan velge, er vell ingenting som er best og verst..
snehvit77 Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Svært! Synes jeg blødde som en gris sist gang, og ville aller helst ha hatt på meg bleie:-)
Poteto Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 får vi ikke noen svære greie på sjukehuset da?? som går frå navelen til opp på ryggen?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Sist jeg fødte på St. Olavs (ca. 2,5 år siden) fikk vi bind/bleier. Det er helt klart nødvendig med svære bind. Synes de jeg fikk sist gang var ganske OK iallefall det første døgnet. Ellers har jeg brukt Allways goodnight ved hjemreise. Har termin om ca. en uke, men vet ikke hvordan det er på den nye barselavd. om en får bind eller ikke. Jeg har iallefall pakket med en pakke.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Mens jeg blødde mye brukte jeg nattbind av tynntypen for å dekke trusa, og oppå der, Seba. Dette fordi Seba var for meg Myyyye mykere og mer behagelig enn always og libresse. Men de sitter ikke spesielt stødig i trusa, så det var greit å bruke et type invisible bind under. Man må finne hva som fungerer best for seg selv tror jeg. det går nok greit, men kan være lurt å ha flere typer.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Eg vil tilrå Saba eller andre skikkelig MJUKE bind. Best med mjuke gode bind mot eit sårt underliv!! Plastikk, eventuelle sting, blod og sveitte er ingen god kombinasjon *grøss*
Tredjepåplass Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 På sykehuset trengte jeg "bleiene" de har der (blødde alt for mye for vanlige bind!), men hjemme gikk det fint med skikkelig tykke nattbind. Ikke sånne tynne.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 jeg har kjøpt nattbind... always sine... men skal snike med meg fra sykehuset og... de er store... sånn i tilfelle...
mednr5imagen Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 har hatt med de største alwaysene med vinger...brukt to av gangen....de er så tykke de på sykehuset, så man ser ut som en forvokst baby bakfra når man går i bukse men, noen ganger har man seff ikke noe valg...
gullet kom 03.07.07 Skrevet 26. juni 2007 #11 Skrevet 26. juni 2007 akkurat hvordan jeg ser ut med de fra sykehuset er ikke noe jeg tenker på... blir nok hjemme de første dagene uannsett...
tredjemann 0 dager igjen! Skrevet 26. juni 2007 #12 Skrevet 26. juni 2007 Anbefaler Seba!! Gjør ikke noe at de ikke har vinger (selv om jeg sverger til vinger ellers....) Er utrolig behagelige og myke, og ikke noe plastikk i!! Blir fryktelig sår og "svett" nedentil etter fødsel når man skal gå med bind i en laaaang periode. Jeg har sydd mye begge gangene jeg har født og i forhold til sting og slikt er det best å unngå plastbind!
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #13 Skrevet 26. juni 2007 Libresse goodnight og Libresse super classic (de tykke med vingene) er myke og behagelige etter fødselen. De første par dagene må man ha bleier, etter et par dager kan man gå over til vanlige bind, men helst store bind.
tessa4? Skrevet 26. juni 2007 #14 Skrevet 26. juni 2007 Hei hei! Er egentlig ferdig med mine dager her inne. Fikk en nydelig jente for tre mnd siden, men må innom her av og til og bare se/ lese :-) Tenkte kanskje å komme med et lite forslag. Jeg anbefaler på det sterkeste å bruke Tena Normal etter fødselen...det brukte jeg og det er det mest geniale som kan brukes!!! :-) (utenom det er jo Seba det beste alternativet) Lykke til alle sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå