Potetstappe Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har gått med 2 cm åpning i 2 uker ca. Ble sjekket igjen på torsdag og fikk da beskjed om at jeg ikke var helt moden ennå. Men på lørdag kjente jeg noe rart.. Når jeg kjenner "der nede" kan jeg kjenne konturen av babyens hode. Skikkelig ekkelt. Kjennes akkurat ut som magen min nesten, og livmortappen er som navelen:P Det kan vel ikke være lenge igjen nå da?? Noen flere som har kjent dette?? Er forresten 40+4 idag... Og til dere som er negative til å kjenne selv.. Jeg har snakket med jordmor om det, og på svangerskapskurset fikk vi beskjed om at det absolutt ikke er farlig og at det bare er å kjenne.. (Så slipper vi en diskusjon om hvor dumt det er osv...)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Hm, har egentlig ingen anelse om det du spør om, men lurer litt på hvordan du kjenner åpningen etc...er det ikke fryktelig langt inni der da...syns liksom min JM stappa fingrene oppi der så langt hun kunne, så skjønner ikke hvordan man klarer det selv....
Potetstappe Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Det var faktisk sambo som kjente åpningen.. Han ble ganske forskrekka og det ble ikke noe på meg den dagen for å si det sånn:P Heeh... Men jeg trodde ikke på han så måtte sjekke selv. Og ja, du har helt rett. Det er virkelig laaangt inn! Men satt på huk og da fikk jeg det til.. Men når jeg nå kjenner hodet så er det ikke lenger enn 1 cm. inn så kjenner jeg det...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Å shit...tror ikke jeg tør å kjenne etter jeg da..er litt pysete. Fikk dessuten beskjed i går fra JM på føden at det var null åpning så vil vel ikke kjenne noe som helst uansett tenker jeg:( Kanskje noe er på gang hos deg da... Har du mye kynnere eller modningsrier?
Potetstappe Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Nei hvis ikke det er noen åpning så er det nok ikke vits å kjenne.. Og det er litt av en ekstremsport å komme til... Hehe.. Har litt kynnere, men kun når jeg er i aktivitet. Ikke vonde i det hele tatt.. Hvordan er det med deg da? 9 dager over må vel slite litt på humøret:O?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå