Gå til innhold

"fødsels-gave" = takkekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk en fødselsgave nesten 5 mnd etter lillegutt kom til verden.. Er det vanlig at man gir takkekort da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke forventet det dersom jeg hadde gitt gave, men hadde syntes det var hyggelig om jeg fikk :) Personlig hadde jeg nok også gitt vedkommende, selvom det var litt sent :)

Skrevet

Det hadde jeg gjort. Var mye familie fra utlandet som ike gav guttungen noen barselsgave før han var 1 år og dem fikk takkekort, hadde noen liggende i tilfelle det skulle skje

Skrevet

Gave = takk.

Jeg synes det er litt kjekt å få gavene litt spredt, jeg. Veldig koselig å få gaver fra folk vi sjelden ser, når vi ser dem, heller enn ingen gave, eller stressgave som ikke er godt ment:-/

Aner jeg at du er en smule utakknemlig???

Skrevet

Dette er fra ei som var vikar på jobben vår, ho bor et lite stykke unna.. Tenker jeg lager et takkekort da, siden jeg ser ho på fredag =)

Skrevet

Ja så klart utakknemlig :P

Skrevet

Jeg har ikke gitt ut takke kort... trodde man bare gjore det ved dåp... hehehehehe

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har heller ikke gitt ut takkekort når snuppa fikk fødselsgave... alle kom jo på sykehuset, eller hjem til oss med det, så jeg takket jo pent da... De som sendte feks blomster, de ringte jeg til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...