Gå til innhold

Han sier det er slutt... igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang vi krangler sier samboeren min at denne gangen er det helt slutt og at han er ferdig med meg. Og så vil han ikke snakke med meg på en stund, og kan være sur og furtete i flere dager.. Da jeg prøver å si at han enten må gjøre det slutt på ordentlig eller så får han prøve å jobbe med forholdet, sier han at han ikke vil ha det sånn og at han vil fikse det. Men neste krangel er verre enn den forrige.

Blir helt oppgitt. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Han sier så mye stygt og sårer meg så veldig, så tenker at jeg bare burde pakke og dra, men det er ikke så lett når man har to barn sammen.

Har ringt og fått time hos familievernkontoret i dag, så håper de kan gi noen gode råd. Samboeren min nekter å være med sier han, så jeg får vel gå alene... Det føles litt bortkastet da, men jeg må gå for min egen del.

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda...Hvis han bare gjør deg vondt med å såre deg hele tiden,så hadde nåkk jeg vurdert å fått gått selv før han får "gleden" av å gjøre det..?? Vis at du har stolthet jente,og masse lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...