Mrs Mamma Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Såå happy i morrest, positiv test. men så lurer jeg litt på..er det sånn at en test kan bli positiv, å så får man mensen innen noen dager? vi trodde jo aldri vi kom til å få d til, iom at jeg har lang syklus, og mannen min alltid er bortreist når jeg har eggløsning. men så har det altså skjedd alikevel. har hatt noen tegn de siste ukene, men ikke engang tenkt tanken at det kunne være baby på gang, trudde det var umulig. så, plutselig, i går kveld, kom kvalmen jeg husker så godt fra sist. spes type kvalme.. DA tenkte jeg det kunne være.. måtte bare legge meg, helt håpløst kvalm. så i morrest tok jeg test, og nå er jeg gravid! ganske sikker på at det skjedde før han dro ut sist, og det er 3 uker siden (iom at jeg har hatt vondt i magen siden da, musklene helt nederst, når jeg strekker dem osv, akkurat samme som sist). hvis det skjedde før han dro (det var også nesten 2 uker siden sist mens når han dro), da har jo egget vært befruktet i 3 uker, og da sitter det vel der?? med mindre jeg mister seff.. det kan jo skje alle. vil virkelig ikke at det ska være sånn positiv test åsså mensen noen dager etterpå..
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Gratulerer! Hvis man tester positivt før ikm og deretter får mens som vanlig kan dette være kjemisk graviditet- altså at egget blir befruktet, men ikke fester seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå