Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Denne uka har sjaman alle 3 barna hjemme. I daag kommer jeg hjem kl. 16.15 og vi spite middag. Jeg sender sjaman til byen for å handle og sole seg og besøke mamman sin for hun har hatt det travelt i dag. Nå synes jeg at jeg har vært snill...alle barna var dusjet og påkledd til seng og jeg ga de selv kveldsmat. Nå må dere si meg hva JEG fortjener. Syns selv jeg fortjener en omgang i senga. NB Huset var støvsuget og vasket og oppvaks har jeg og gjort...samt brettet klær. Nå få hør
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Etter å ha jobbet så hardt i heimen, sovner du nok lenge før fruen legger seg... :-)
~Fanta~ Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Hvis du har sørget for tom skittentøyskurv, og alt rent tøy ferdig brettet og lagt på plass i tillegg................ Da fortjener du nok litt ompa ompa i kveld...;o)) Men det spørs om du ikke er litt sliten, og sovner før Sjaman er ferdig med kveldstellet...;o)) Men en ting skal du ha: Du har vært veldig flink!! Gi fruen en klem fra meg da!
Gøril (210406) Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 fortjent og fortjent, kan ikke si det. Skal da bare mangle at du ikke hjelper til hjemme ... du får spørre fruen da vettu så kanskje hun syns du fortjener litt sengevals
En_av_hver Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Jeg synes HUN fortjener en runde i dynene jeg!!! Hun som er så snill med alle her inne:-)
cheni Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Tenn noen stearinlys, finn frem masasjeolje, Sjamans yndlingsmusikk, da er det liten sjangs for at det ikke skal bli noe...;o)
akt80 & Sara Emilie Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 typisk mannfolk, skal ha masse skryt når de gidder å gjøre noe...
Lille Filur Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Hehe enig med deg akt80 og sara emilie! Synes du bør gi henne massasje når hun kommer hjem jeg! for å gjøre dagen hennes helt perfekt=) så kanksje det blir en rundte om ikke du er utslitt;o)
~sjiraff~ Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 I grunn har du vel ikke gjort mer en hva man burde kunne forvente en gang i blant? Hva er det med menn som på død og liv skal ha så innmarri annerkjennelse hver gang de løfter lillefingeren. Vil du ha deg et nummer så gi sjaman er deilig massasje da dere legger der eikveld )
Gemini77 Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 Jeg ser ikke sjaman sitte her inne og ber om anerkjennelse for ting som hun (og vi andre) gjør hver eneste dag og så deretter spør etter hva hun fortjener.. Det er så typisk mannfolk at man skal ha premie etter å ha gjort noe utenom det vanlige - og noe som burde ha vært en selvfølge. Ser at mange klapper deg på hodet og forteller deg hvor flink du er, men det gidder ikke jeg.. Skryt heller av sjaman og hva hun gjør hver bidige dag, og gi henne hva hun fortjener.. :-)
* 5 om dagen * Skrevet 25. juni 2007 #14 Skrevet 25. juni 2007 jeg synes det var mange unødvendige svar her inne...hva tror dere sjaman kommer til å se når ho ser dette innlegget.... jeg tror sjaman er glad for at hun har så snill mann jeg... og alle svarene er vel kanskje tegn på at det er litt sjalusi ute å går her....
Ducchini Skrevet 25. juni 2007 #15 Skrevet 25. juni 2007 Er dere helt sikre på at dette virkelig er Sjaman-mannen? jeg lurer litt på det.... :-D
* 5 om dagen * Skrevet 25. juni 2007 #16 Skrevet 25. juni 2007 skulle det være sjaman selv da eller?? ho er ikke typen til å skrive sånne innlegg da, så det tror ikke jeg...ikke har ho vært her i ettermiddag heller....
selfangerkjerringa Skrevet 25. juni 2007 #17 Skrevet 25. juni 2007 Siden jeg er sjaman-fan så syns jeg hun fortjener litt ekstra også... Her er et forslag dere begge vinner på: - en skikkelig omgang i senga, med laaaangt forspill og litt ekstra fokus på hennes intimsoner
Anne-B. Skrevet 25. juni 2007 #18 Skrevet 25. juni 2007 Haha, om jeg skulle gi samboer en omgang i senga som takk for hver gang han gjør noe hjemme, så hadde jeg ikke hatt anna å gjøre enn akkurat det.. Fint at du unner henne en fridag, men den bør komme uten betingelser
grå :) Skrevet 25. juni 2007 #19 Skrevet 25. juni 2007 hehe det samme som hun får nårhun har gjort det for deg;)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #20 Skrevet 25. juni 2007 Hei dere...for å ikke få en negativ diskusjon her hehe må jeg bare si at mannen min har skrevet dette...og jeg sjekket jo etterpå før han lagret det da... han har jobbet på her hjemme og fortjener jo kos...men hallo... han har vært her inne i det siste.....og sa til meg...vet du hviket forum jeg liker best? sex debatten HOHOHO ja ja mannfolk...må jo bare le litt da...det er jo mest humoristisk ment fra han tror jeg...og innerst inne ville han nok ha litt medhold fra dere hehe
ZamZam Skrevet 25. juni 2007 #21 Skrevet 25. juni 2007 Du sjaman, kan jeg låne mannen din litt? Jeg vil ha alt unntatt sengevalsen, den kan du får ta selv... Er fortiden gressenke og kunne trenge en mann til å ta et tak her. Betaler med gratis ferieopphold for resten av familien og så mye øl mannen din bare kan makte...
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #22 Skrevet 25. juni 2007 Synes ikke du fortjener noenting, det du har gjort i dag er en selvfølge at det blir gjort. At du er mann gir deg ingen rett til belønning for at du har "hjulpet" til i huset;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå