Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Snuppa har blitt fryktelig trassig i det siste, ALT er nei nei nei, prøver jeg å ta henne i hånden for å gå et sted med henne begynner hun å hyyyyle og legger seg på gulvet å sparker og slår. Hun er ganske stor for alderen og relativt tidlig ute så jeg har fått flere komentarer av andre mødre om "toårstrassen" når vi har vært ute å hun har satt i gang for fult. Er dette vanlig oppførse av en på 15 mnd eller er det virkelig toårstrassen som har kommet litt tidlig?
pøber´n & je Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Sånn var han her og. Så det er nok ganske vanlig, om det ikke er veldig vanlig *S* Trodde jeg skulle få slippe unna den trassen litt til liksom, men neida.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Sorry Mami, må bare le litt. Synes jeg ser for men den til ellers så utrolig nydelige jenta di stå og hyyle Ang spm ditt, er jeg usikker. Men kan jo hende hun bare har en liten trass periode nå...
*Lissi* Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Vel, gutten min er 16 mnd. og han er plutselig blitt helt pyton:-) Skriker og hyler når han ikke får viljen sin. Slitsomt, men det går over:-/
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 hehe le i vei skulle sett henne på flyet fra nice nå i helgen, sto i bro på fanget mitt å skrek så alles øyne var rettet mot meg, skal si mor var rød og svett i toppen da ja holdt det vel gående i 20 min kanskje før hun sovnet som en stein. Hadde liksom håpet litt på at dette var trassen jeg da, at det skulle gå over om et par mnd hehehe
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Hihiii:) Ser dere for meg!! litt ergelig da, men tror nok dette bare er en periode:) Da har hun jafall temperament :-)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 hehe kjenner meg igjen, vi var i lanzaroute i januar, da var tuppa 14 mnd og hun var akkuratt som Natalie, og hun har holdt på helt til nå, nå er hun 20 mnd og det blir bedre og bedre!!!! Men tror det er en del frusttrasjon for de små også... tenker på sånn som Elizabeth, det er nå hun kan prate og fortelle meg ting... når hun var 14 mnd var det kunn sånn klagene ynking som kom ut av henne og skjønte jeg det ikke da, så skrek hun for full hals!!! Så gi det litt tid så går det bedre...Men noen få raseri utbrudd har de nok frem til de er... ihvertfall 16 år... uff gruer meg til tennåra.. husker åssen jeg var....
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Ja, småen her hadde også en periode i den alderen.. Men jeg ser jo nå at det var "ingenting" i forhold til 3-års trassen.. gud hjelpe meg.. Men men.. man finner metoder å takle det på.. Vi er heldige og har kommet oss ut av denne "tidsklemma", så vi har tid til at han kan få ligge en halvtime på gulvet i gangen og hyle når han er sint. Jeg syntes det skal være greit å være sint og så lenge han ikke skader seg selv, andre eller ødelegger ting så må han gjerne få det ut på den måten. Vi oppmuntrer han til å snakke om det, og vi snakker alltid om det når han har roet seg, men når det koker inni han har han ikke ord ennå som beskriver de følelsene, så han må få det ut ved å hyle. Regner med at dette endrer seg når han blir eldre om vi fortsetter å lære han til å snakke om det.. (han er 2,5)
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Uff ja heldigvis var det MASSE andre unger på flyet som også var litt sutrete innimellom.. Værste var vel at vi måtte sitte ute på rullbanen i et kokvarmt fly i en time, folk hadde nok ikke så god tolmodighet fra før når snuppa mi satte i gang med djevelhylene sine skal til hs på torsdag så skal ta det opp med henne da tenkte jeg, men måtte jo høre om noen andre hadde erfaringer.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 hehehe skal jeg gå å grue meg til hun blir 3 også nå da hun får jo lov til å bli sinna, men er litt usikker på vordan jeg skal takle henne når hun setter i gang skikkelig. Hun er jo så liten enda så kan ikke snakke fornuft med henne liksom.
BettyBoob Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 min er 15 mnd og er akkurat likedan.... hyler og skriker som besatt for alt og ingenting! Leggetid pleide å gå som en drøm her, men ikke nå nei! Nå hyler han i 30 minutter før han slokner....Moro!
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #12 Skrevet 25. juni 2007 hehe kanskje vi skulle lage en klubb snuppa her skrek i 26 min i stad når hun skulle ha luren sin. Det er leeeenge for en som alltid bare har lagt seg rett ned. Yndlings frasen nå om dagen er mamma NEI hehe.. Når i all verden har hun tenkt å begynne å si mamma JA da?
BettyBoob Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 haha, klubb hørtes bra ut! han her sier ikke annet enn dadl dadl dadl han da.....Han skrek så nå at jeg måtte ta ham opp, han skrek seg helt ut....nytt forsøk gjøres straks, uff.... er så fælt å høre på den hylinga, men jeg vet at han har det fint han bare vil ikke skjønne det selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå