Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en kompis som jeg var forelska i noen måneder.. han var ikke forelska i meg så etterhvert holdt vi oss til bare vennskap..

Nå driver han å sender meldinger og vil møtes for eeh...kos... jeg er jo høygravid så bare at han vil er fordåvidt smigrende, og jeg kunne godt tenkt meg litt (hehe) kos og det kan jo hjelpe på å starte fødsel å siden ting er modent sies det..

men spørsmålet er om det er så smart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe:o)) di totle!!

Ja det er vel smart nok, med mindre du ender opp såret hvis det skulle utvikle seg mer følelser fra din side denne gang også-å ikke gjengjeldes??!

Annet enn det så syns ikke jeg det var noe dum ide-en god venn i nøden!:P Han er nok uansett glad i deg, og du vet hva du gir deg ut på...

Skrevet

hehe jeg har gått med på å møte han da, så får vi heller se hva som skjer, kunne jo hjelpe på fødsel siden jeg ble tøyd i dag.. håper litt på det.. og jeg er jo fri og frank sååå.. vi får se:D

Skrevet

Ja akkurat!!Men hør med Lucas om det er ok, heheh:p

Har du blitt tøyd?hmm, why, hvordan?(ehm-litt treig der) :P

Skrevet

hehe skal det;) jepp, de trykker fingrer oppi livmorhalsen og tøyer heheh.. for å prøve å forstyrre livmoren til å bli fortere moden og starte fødsel:) skal tøyes fredag og mandag også:)

Skrevet

oioi, jaja, vi sitter nå her gravide enda begge to så,hahaha:-D

2 dager til termin her, men fremdeles mage,hehe:p

Skrevet

seks dager hær og diiiiiger mage:) men murringer og litt blod nå så går framover:D

Skrevet

dersom dere begge vet hvor dere har hverandre og dere er trygge på hverandre er det bare å hoppe i køya =) litt kos må man jo få, og det kan jo hjelpe på å få ting igang! lykke til da. husk prevensjonen så du ikke blir gravid... hahahahaha så dårlig humor jeg har midt på natta...

Skrevet

Bare prøv å huske at du er skikkelig hormonell for tida, og da tar man gjerne valg man ikke ville tatt ellers hehe ;o)

Skrevet

hehe jo jeg hoppa i køya jeg:D hehe vi er jo venner så fungerte fint, følelsene jeg hadde er borte kjente jeg så godt er det:) fikk masse murringer og det er jo kjekt;) og litt kos var jo å godt så;) håper jeg ikke blir på tjukka nå da;P haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...