Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hei. Vi vil ha baby igjen... Er 3 mnd siden eg føde sist. Har ennå ikke fått mensen igjen, Er de ikke sånn at eg får el før eg får min første mens igjen etter fødselen ?
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jo, man får EL før mens ja... Jeg vil også ha, så jeg går og håper her...hehe...men har jo liksom ikke noe å forholde meg til når jeg ikke har fått mensen. Og så lenge jeg ammer fult så er det mindre sjanse vel... :o/
Sistemann i magen <3 Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Her ventes det også på den fantastiske TR.... :/ Fikk tilbake mensen 1 gang etter fødsel, men siden har jeg ikke sett snurten av den Men det er vel som Svingstang sier -fordi man fortsatt fullammer.... Har tatt EL tester (sticks) noen dager nå, og det ser dårlig ut for min del...
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Ja eg fullammer jo så da blir sjangsene mindre Vi får bare håpe :-)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Jeg fullammet i 6 mnd og fikk mensen tilbake når snuppa var ca 5 mnd. Nå er hun snart 10 mnd og fortsatt ikke noe spire som har klort seg fast. Hatt 1 SA da, i forrige mnd. Har regelmessig mens, så håper det klaffer snart. Lykke til!
Impulsiw Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Det jeg vet kan det ta måneder før mensen kommer tilbake når man ammer. lykke til )
Gjest Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Vi får krysse fingrene jenter å håpe på en eller 2 spirer i løpe av 2007 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå