Gå til innhold

Noen her som opplever å bli kvalme igjen på slutten?


2gutter&2jenter

Anbefalte innlegg

Har 6 uker igjen til termin 6.aug., og har i det siste vært småkvalm nok til å ikke orke særlig mye. Er det fler som opplever det samme? Bare lurte på hvor vanlig det var...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er ganske vanlig for de som har slitt m kvalme.

Jeg har hatt noen uker kvalmefri, men nå er jeg kvalm om morgenen igjen... bare noen uker igjen nå, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever det samme, men jeg har ikke vært noe særlig kvalm siden 1.trimester.

 

Tror det er ganske vanlig, men skal ta det opp med jordmor på onsdag for sikkerhetsskyld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner også å bli litt kvalm igjen. Spesielt hvis jeg er sliten eller det er litt for lenge siden jeg spiste. Har forøvrig termin 10. aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kvalm i 2-3 timer hver dag nå i 3 uker. Også løs mage. Jeg har ikke hatt plager med dette tidligere i sv skapet. Termin 14 aug.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt kvalm av og til, men ikke på lik linje som de første 5 mnd! Litt småuggen og kvalm, mageprobl. av og til. Kvalm når jeg har halsbrann så jeg tror jeg skal kaste opp flammer. Men nå er det ikke lenge igjen. Hold ut! Nå har får jeg lindring ved å spise litt eller slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har det samme. Jeg er også litt småkvalm og uggen, særlig hvis jeg ikke har spist nok. Men som nevnt over, nå er det ikke så lenge igjen heldigvis, hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også småkvalm og har en dårlig appetitt. Godt at deg nærmer seg slutten.. Er så spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ å har begynt å bli kvalm, har itj kjent nå t d tidligar. Tok opp d me legen som målt blodprosenten min, å dein va nok for lav. Derfor mått æ begynn å ta jerntabletta me en gang. Har dåkk sjekka blodprosenten dåkkers da damer...

E klar over at d går an å bli kvalm fordi om dein e ok altså..., men bare et tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...