Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Og jeg tåler ikke trynet på fyren!!! Hehe, hvor splitta går det an å bli? Jeg skrur av tv eller logger av nettavisen om han dukker opp. Alikevel er det ikke rent sjelden han dukker opp i våte fantasier... Han er jo så kleppekkel, sleip og usmakelig på alle måter, unntatt èn tydeligvis. Bare den munnen, sier ikke mere...
Eat sardines and die Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Beklager.......han finnes ikke sexy. Da ville jeg heller hatt broren.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Men logisk tankegang er jeg helt enig, Vebjørn er pen å se på, "mann" og smart. Men han har jeg ikke ofret en eneste seksuell tanke. Aune bare bryter seg inn i hjernen min når fantasien og jeg trenger et klimax. Merkelige greier.
Eat sardines and die Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Kan det være alt hans svada om hyllest til kvinnen? makan til sludder.................jeg er sikker på at det er bare for å få seg litt. Når alt kommer til alt, er han nok en mannsgris av rang som ikke tenker på annet enn seg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Mannsgris, ja det tviler jeg ikke på! Han er jo like sleip som en nyfanga ål. Og så svevende i sine uttalelser, blir jo rent svimmel, nesten som Morten Harket jo. Nei de kvinne-hyllest-greiene har jeg liten tro på, men de leppene derimot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå