Gå til innhold

Hva er "historien" bak ditt nick?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har TRO på at jeg og sambo får ett lykkelig og godt liv sammen.

Jeg har HÅP om at "vi" blir gravide snart. (sliter)

Vi har så ufattelig mye KJÆRLIGHET å gi hverandre at andre kan få litt også :)) ****************************************************************************************** ****************************************************************************************** ******************************************************************************* Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt er egentlig enkelt.

Jeg og min kjære vil så gjerne oppleve det å få barn sammen.

Bli pappa og mamma :o)

Skrevet

Jeg brukte Aurora først...fordi det er det navnet jeg ønsker å gi barnet mitt om jeg får en jente...men så mistet jeg og trengte et litt mer krigersk navn; derav Modesty Blaise. Syntes hun er sexy, smart og tøff dame slik som jeg:-) heheheh

Skrevet

Jeg var *carebear* først, fordi det sa min sønn jeg skulle kalle meg. Etter at vi mistet flere ganger, byttet jeg til Dolly Duck. Føler hun er litt "tante" og ikke mamma, og det var slik jeg følte meg da vi mistet om att og om att...

Kanskje på tide å bytte igjen...

=)

Skrevet

Ganske enkel, jeg heter Bente faktisk.... å er født i 69:)

Skrevet

Artemis (gresk: Ἄρτεμις) er i gresk mytologi datteren til Zevs og Leto og tvillingsøsteren til Apollon.

Artemis er den jomfruelige månegudinnen for jakt, helbredelse, kyskhet og BARNEFØDSLER og beskytter av ville dyr og villmarken.

Hun er blitt tilbedt som fruktbarhetsgudinne mange steder opp igjennom historien, og i følge noen myter assisterte hun moren under fødselen av tvillingbroren.

Så gjenstår det å se, om nicket hjelper...?!

Skrevet

Navnet mitt er først og fremst fordi jeg er født i april. Apriljente har jeg brukt som nick i alle år jeg har vært på internett, dvs. ca 8 år. Jeg begynte på et nettside (dateside) der jeg traff min nåværende mann. Siden jeg hadde nicknavn på A så var jeg en av de første han leste profilen på. Lurt å være først i alfabetet tenkte jeg ;)

Senere har jeg vært noen år på BIM for å håpe at jeg kan være her til jeg har fått barn også, så fjeg forblir vel her en stund til ;)

Skrevet

Het Milla33 i tiden jeg var på Bim, men etter at jeg flyttet over til Dib byttet jeg til Dotten...

Milla ble jeg kalt av min lille nevø og 33 var alderen min.

Dotten fant jeg kun på for å ha et enkelt nick :) Ikke har jeg stor dott (he, he), og ikke er jeg en dott, tror jeg :)

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt noen beintøffe år bak meg (de siste 10, faktisk), med bl.a.kronisk alvorlig sykdom, et særdeles stygt overfall (som nesten endte med at jeg ble drept), osv. I vår har jeg hatt 2 (3) tidlige SA/kjemiske.

Jeg har skrevet historien bak nicket mitt tidligere på livssynsdebatten. Jeg kopierer det bare inn her:

"For mange år siden hang det en kalender over skrivebordet mitt der jeg jobbet. Bildet var av våren, med gress, blomster og en gammel vindmølle. Himmelen var blå og hele bildet åndet og nytt liv og fred. Under bildet var det skrevet et bibelvers : "For jeg vet de tanker jeg tenker om dere, sier Herren. Det er fredstanker, og ikke tanker til ulykke. Jeg vil gi dere fremtid og håp" .

Når alt er som tøffest, holder jeg meg fast i disse ordene. Jeg klynger meg til dem i trass. Derfor er det også dette jeg bruker som mitt nick. Hver gang jeg skriver under med nicket mitt, minner jeg meg selv om at Gud vil gi meg fremtid og håp."

Skrevet

Mitt nick er valgt fordi jeg er litt av den typen som ofte tenker fyttikatta om ting.

Samtidig er jeg katteelsker og samler på katter(har to levende)resten er figurer

Skrevet

morsomt å lese alle disse! :-)

Skrevet

Hehe litt pinlig.

Jeg var først "overveldet" fordi jeg plutselig fikk en positiv test og ikke hadde tenkt så masse på det på forhånd. Så mistet jeg spiren, og etter en stund fant jeg ut at det var dumt å være overveldet hele tiden. Derfor bestemte jeg meg for å bytte navn. Og - så gikk jeg i en dpo-periode og hadde kjempetro på at det var noe på gang, for jeg var så oppblåst i magen - og da valgte jeg Madame Prompadour (tenkte også på Frøken Fisefin, men syntes det andre var litt mer classy :-D

Klem fra meg

Skrevet

Ja noe skal vi jo hete...

Jeg er bare lille rosin fra barnetv en gang på 60 tallet. Ikke fordi jeg føler meg inntørka ;-) men det nicket var ledig.

Også fikk jeg en tøyponny av tantebarnet mitt for noen år siden, da hun var vill etter disse. Jeg fikk den fordi hun syntes det var så morsomt å leke med meg. Tanter uten barn har litt mer tid til lek og morsomheter. Jeg kalte den lille rosin og den sitter her på datan og titter på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...