Gå til innhold

I dag kom Elias igjen fra bhg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke meg heller, men jeg tenkte kanskje jeg kunne få hun litt irritert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe kan virke litt sånn ja :) enten det eller så har hun ikke unger over 5 mnd..

Skrevet

hehe, må le litt jeg- morsom debatt dette:)

Skrevet

Ble De fornæmet?

Skrevet

Hehe, dette der var jo bare komisk!!!

Skrevet

Fru Lyng, sønnen min på 1 år bet sønnen til dagmammaen (som jobbe til vanlig i bhg) i fingeren. Det er 2 barn på 1 voksen det. Tror du om det da??

Stakkars ungen din om du skal fotfølge h*n i 18 år. Du må da vel fatte at barn ikke kan passes på hele tiden. Dessuten er det veldig vanlig med både slag, spark og biting blant unger. Men det vet vel ikke du, har vel aldri fått være barn du stakkars.

Skrevet

Hehe....sånt kan skje (selv om det ikke bør forekomme)! Jeg jobber som pedagogisk leder i barnehage og det har faktisk skjedd at et barn har bitt (helt ut av det blå), men da har vi vært på det barnet som en hauk etterpå. Bitingen sluttet :o) Uhell skjer i alle barnehager!

For å bringe fakta på bordet: 18 barn på 3 voksne er det som er pålagt (6 barn pr. voksen), 1 av de skal ha ped.utdannelse så sant de ikke er satt på dispensasjon. Slik er reglene! Så sant det ikke er en 24 barnsavdeling med 4 voksne da :o)

Er det flere ansatte på en avdeling som du vet om så si ifra, for da skal jeg søke meg til den barnehagen ;o) hihi!

Klarer ikke å ta deg alvorlig Fru Lyng, virker ikke som du vet hvordan en barnehage fungerer. Og synes du er veldig hårsår av deg!! Hallo!!! Er ikke mulig å ta sånn av som du gjør!

Skrevet

Uff da, pøber'n og je... men alikevel ikke så mye en får gjort med det.

Å fru Lyng, god bedring.....

Skrevet

Nei, jeg vet jo det *S*

Og jeg har egentlig ventet på det, siden det er vanlig.

Skrevet

Nå syns dere sikkert jeg er like ille som fru Lyng her, men.... jeg syns IKKE det er noe man må regne som en selvfølge at ungene blir bitt i barnehagen! Jeg er selvsagt fullstendig klar over at unger er raske osv, men jeg syns likevel ikke det er noe unger bør gjøre. Men jeg trenger sannelig ikke like det.

Skrevet

Ja, det er mer vanlig enn uvanlig hvertfall....

Snuppa til susemor var jo så fæl til å bite, er hun over det mon'tro?

Skrevet

Jeg tror det verste er over iallefall

Skrevet

Jeg tok det ikke som en selvfølge at det kom til å skje.

Men jeg visste at det var store muligheter for at det kunne skje.

Skrevet

Jeg måtte flire av lille frøken "fru Lyng" nå! Men MIN sønn kommer aldri til å verken bite, sparke eller slå noen! Jeg kjenner sønnen min, så det vet jeg! ;-)

(holder det hemlig at guttungen har bitt meg i rumpa en dag han ikke fikk oppmerksomhet mens jeg lagde middag)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...