Cat.68 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Nu er jeg sur. Vi kjøpte oss en ny komfyr idag og ble lovet at den skulle bli hjemkjørt ganske med en gang. Jeg skyndte meg hjem og vi fikk hivet ut den gamle. Her sitter jeg nå da 3 tim etter sulten som en hund og komfyren er ikke til å se spor av. Hva skal jeg gjøre da. Lage bål i hagen og lage middag på Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Eat sardines and die Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Middag på bål! Helt klart. St.Hans en gang til----------------------------yippi!
..idyll Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Lite du får gjort med det gitt...men a. Ring etter en pizza b. Ring butikken og KLAG c. Neste gang sjekker du litt nøyere når den blir levert. "Ganske med en gang" betyr kanskje ikke det samme for butikken som for deg :-) God middag!
Cat.68 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 Kanskje jeg ser humoren i det om en stund, sardinen men akkurat nå er jeg veldig lite lysten å fyre bål. Men kanskje det blir gjort likevel for å koke et st, forsinket vareleverandør Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ;o((
Cat.68 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 A, pizza kan jeg ikke spise B. Var du trygg ;o( C. Jeg såg tydelig han skrev I dag og snarest på leveringslappen ;o(( Han ringte til og med for å høre at det ikke var noe problem ;o(
lilja70 Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 -Potetstappe vha vannkoker, pølser i mikro'n. -En skikkelig rikholdig salat. -Cous-cous vha vannkoker, gryte av hermetisk tomat, tunfisk og mais, med litt olivenolje og gjerne hakket løk og / eller squash - i mikro'n. -Boksemat i mikro'n. -Grønnsaker fra fryser'n - i mikro'n, servert med kald skinke. -Spikkemat og potetsalat. -Kald middag siden det er sommer.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Man kan jo sef grille, men å lære seg å aldri stole på selgere er første bud!
lilja70 Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 -Og jeg vet selvsagt at det heter spekemat, men det høres helt teit ut her jeg bor, så vi spikker maten. OK??? -Glemte forresten sild og poteter fra i går;-) -Middagsrester i mikro'n. -Uventet middagsbesøk hos nabo'n...
Cat.68 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2007 Vel vi har nå fått stille hungeren. Komfyren kom kl 19.00 og vi har nå spist , så jeg føler meg litt mildere til sinns ;o)) Er jo bare dritfornøyd med komfyren da ;o)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #13 Skrevet 25. juni 2007 Du verden du er utålmodig. Tre timer på å levere komfyren er da ikke lang tid! Eller forventet du at de skulle kjøre en ekstrarunde bare med din komfyr? Og ellers så er brødskiver en grei oppfinnelse. Kan tilberedes uten komfyr.
Cat.68 Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. juni 2007 Selvfølgelig forventet jeg meg det!! Enda mer etter at dem sa det. Dessuten kan jeg ikke spise brød akkurat nå. Men ingen skade skjedd, jeg er mett og er ikke sint hverken på leverandøren eller noen annen. ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå