Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 må vaske trekket på setet før ferien og skjønner ikke hvordan jeg skal få det av selene. Noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det???
Pysa Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Ser jeg ut som en som vasker setetrekket, eller??
Mamma`n til Jens Olliver Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Vet ikke hvordan det setet er men kan jo prøve å komme med noen forslag Er det ingen måte å evt løsne selene på? Eller dra selvet trekket over selene? PÅ et britax sete jeg hadde kunne man fjerne selene ved hjelp av en knapp bag på ryggen..
To trollunger + en spire Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Ta av trekket så langt det er mulig og hekt av selene i festen ved hoftene.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Bare finn en "ende" og dra det av rundt kanten. Det ser ut osm om det er bedre festet enn det er. Det er lett å få det ut av "sprekken" det sitter fast i. Selene hekter du av bak - men de pute greiene som er rundt selene, er sydd fast. (ihvertfall på -04 modellen vår) Vaskes på 30 grader i maskin med milo el.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Du må lirke litt for å få av selene nede ved hofta der. Jeg brukte iallefall laaang tid første gangen. Men de skal draes den ene veien og opp gjennom en liten sprekk. Dra trekket til side så ser du bedre. Ellers så ser det ut til at trekket sitter mer fast enn det egentlig gjør, finn en løs kant under setet foran der er det lett å dra av så kommer resten også. Og på vårt setet er stoffet rundt selene også sydd fast.. Hvem smarting fant på det liksom?. Ikke som at ungene spyr rundt akkurat de, iallefall sikter min lille engel på de;-) Vaskes på ullprogram med milo :-) Ikke i tørketrommel!! Drypptørke.
bente69;) Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Hmm... kan ikke hjelpe deg, for her vasker vi ikke setetrekket. Vi har ikke vasket en stol enda, snuppa har hatt tre. Men så er det ikke lov å spise noe som helst i bilen, skal hun ha noe å drikke er det dryppfri kopp. Slutt å klin sånn leadern, det er mitt tips...hehe
bente69;) Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Så bra at supermann fikk det av:) Ny bil til ferien i år også? Hvordan bil skal du se på nå?
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Hehe er ikke lov å spise i bilen her heller, og drikking foregår også med dryppfri kopp. Men pga astma har det skjedd en 4-5 ganger at hun har spydd slim og dermed også "gammel" mat utover setet sitt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå