Gå til innhold

kynnere og mensmurringer, 28+6..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 28+6 og har de siste 3 dagene plutselig fått masse kynnere. Før hadde jeg ikke engang kynnere hver dag, men nå kommer de hver gang jeg reiser meg... har også ganske konstante mensmurringer i rygg og mage, men det blir ikke noe vondere. Så regner med ingenting er galt. men har dere andre det sånn også? noe man kan gjøre?

uff, tror jeg begynner å bli syk også, skikkelig trøtt, svimmel og vondt i hodet... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre blir det som regel ikke bedre i ukene som kommer, begynte rundt den tiden jeg og, nå er jeg 35+0 og har konstant mensmurringer og masse kynnere. Ikke så oppmuntrende men... Det er jo et godt tegn at kroppen forbereder seg:)

Skrevet

Akkurat det same her, og jeg er 28+4. Har hatt mensmurringer som har kommet oftere og oftere, så jeg ble skikkelig opptimistisk og trodde kanskje ting var på gang, men i dag har jeg nesten ikke kjent noen ting igjen... Skal nok ikke bekymre deg ;)

Skrevet

AnnCoglillepinky: hehe regner med du mente 38+4 og ikke 28+4 siden du håpte noe var på gang... hehe =)

ja jeg hadde ikke sett for meg noe annet enn at det kommer til å fortsette heller... jeg skal alltids klare å leve med det så lenge det er normalt, naturlig og bra... får håpe det betyr jeg føder 2-3 uker før termin da.. =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...