Aylinah Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Prøver å få til det her,hva kaller man det..Jo,lakkering av tåneglene.De som er helt nederst på kroppen vet dere,dem som jeg ikke har sett i det siste hehe...Jaggu ikke mye lett det her asså
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Ta med deg negllakken på BIM treffet til onsdagen, så skal jeg lakke dem for deg.. hehehe..
Aylinah Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Du måtte jo selvføleglig komme med et så smart svar hehe tulle høna Jeg skal se hva jeg får til snuppah...LOVER....
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 hehehhe.. ja, har ikke akkurat noe annet forslag da!! Ikke lett å være superforfengelig uten hjelp når man har en mage i veien.. ;-)
Aylinah Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2007 Hehe det er blank neglelakk,så jeg har bare klaska på litt lakk jeg hehe...Ble så bra så hihi forfengelig er jeg ikke,men syns tæra mine kan se litt søte ut når jeg skal ut på reise hehe :p
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 ja, sant det... Du er heldig som skal på love-trip da.. Litt misunnerlig ja.. Må jo være lov å være litt forfengelig når man er gravid også.. Er det en periode man trenger å føle seg litt ekstra vel er det iallefall da!!
Aylinah Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2007 Hehe ja,om jeg følte meg mere lekker med blank neglelakk smørt utover alle tærne min er nå en anne sak Men,hehe forsøket verdt iallefall ) Ja,gleder meg masse til å komme meg avgårde nå.Skal bli ekstremt got å få slappet av litt et annet sted enn hjemme hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå