Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

siden jeg ikke fikk så mye svar i går...

er 28+6 og har de siste 3 dagene plutselig fått masse kynnere. Før hadde jeg ikke engang kynnere hver dag, men nå kommer de hver gang jeg reiser meg... har også ganske konstante mensmurringer i rygg og mage, men det blir ikke noe vondere. Så regner med ingenting er galt. men har dere andre det sånn også? noe man kan gjøre?

uff, tror jeg begynner å bli syk også, skikkelig trøtt, svimmel og vondt i hodet... =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med kynnerne kan ikke jeg hjelpe deg noe med, men om du er trøtt, svimmel og har vondt i hodet, kan jo det være begynnelsen på en svangerskapsforgiftning...? Hva med ødemer?

Syns kanskje du skulle snakka med legen din om dette jeg...!?

Skrevet

jepp, er litt opphovnet også, men ikke noe ekstremt tror jeg. var på kontroll i forrige uke og da var urinprøven normal, BT hadde gått fra 90/60 til 110/60, men er jo ikke store forandringen det da. tror jeg skal se det an ihvertfall, føler meg så dum når jeg hyler og skriker og så er det ikke noe galt...

Skrevet

Uff, stakkars da... vet ikke hva jeg skal råde deg til siden jeg ikke vet stort, men tror du skulle gått til legen - selv om du kanskje ikke vil... =) Håper du kan bli beroliget der da...

Skrevet

Takk skal du ha =) tror jeg skal sove en liten time og se om det hjelper på... hvis ikke får jeg gå til legen i morgen... =(

Skrevet

Ja du får se ann formen vettu =) Kryssr fingrene jeg for at det går bra!!!

Skrevet

Har det akkurat som deg når det gjelder kynnere ... hadde bare noen få før uke 30, men de siste ukene har de kommet bare jeg reiser meg, setter meg, eller rører meg på noe annet vis...

Det var i hvertfall ifølge legen min helt naturlig og ufarlig.

MEN jeg har ikke vondt i tillegg ... så der kan jeg ikke hjelpe!

Skrevet

Fikk beskjed ang kynnere at det er ikke normalt at man har mange kynnere i timen noe jeg hadde,Det var heller ikke normalt med mange vonde kynnere. Jeg får de av f.eks stillingsforandring eller av å gå litt eller måtte bøye meg litt. De var ikke vonde, men noe ubehagelige. Samme dag som jeg sa i fra til legen om dette så fikk jeg ul på føden samme dag for å sjekke etter om det var modning.Noe det ikke var:).

Jeg har derfor fått beskjed om å ta det enda mer med ro, null husarbeid, sex eller aktivitet som kan provosere fram kynnere. Ettersom du har mensmurring og vondt i ryggen i tillegg så kan du jo ta en tlf til føden:)

Dette er min erfaring hvertfall:)

Skrevet

Ok! takk for svar TPop... ja har tenkt tanken om modning selv men har lite lyst til å ringe føden egentlig. det som heeelt sikkert skjer er at jeg kommer opp der og så skal de sjekke kynnerne mine og så tuller kroppen og jeg får ikke en eneste kynner, bare sitter der og ser teit ut... hehe... men nå har jeg nettopp sovet en stund og har ikke hatt noe menssmerter og kynnere etter jeg våknet. kanskje jeg rett og slett holder på å bli syk og at det er derfor kroppen reagerer. siden jeg har vondt i hodet og er slapp og sånn... får ihvertfall se det an til i morgen da, for nå ser det ganske bra ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...