Gå til innhold

JIPPI- Jeg har blitt trukket ut.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine skattepenger er overført til feil konto!!!

Altså var jeg den som ble kødda med i år. Hurra;¤(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsjda! :( sååå kjedelig.. uff! Tar det lang tid før de får ordna det igjen da?

Skrevet

samme er skjedd med meg :((( trodde jeg hadde registrert riktig kontoendring, men det er tydeligvis ikke gått igjennom... faen altså!! måtte registrere det nå, men det er jo for seint!! påkkå!!!

Skrevet

Det er min konto, men vet ikke om den eksisterer lenger for den har ikke vært i bruk på 5 år!!! Hadde den til enkeltmannsforetaket mitt en gang og det står ingenting på den. Makan, og jeg som ikke har et eneste kort og ikke får kontoutskrift engang.

Hva er feil med å overføre til lønnskonto f.eks.?Slik som i fjor og i forrigefjor og året før det liksom....

Skrevet

men hvordan fant du ut av det? begynner å få en følelse av at dette har skjedd meg..

Skrevet

Ja, så det måtte endres innen 13 mai eller noe sånt. Sjekka da ikke det jeg, trodde lønnskontoen var bra nok jeg. Men neida, sto ikke oppført som alternativ engang...

Skrevet

Sto i brevet jeg fikk idag at skattepengene ble overført til kontonr.; ukjent.

Skrevet

har ikke fått brev heller jeg da....

kanskje jeg er den heldige og ikke får de før høsten:((((

Skrevet

Jeg fant endelig skattekortet, og der står det koder for å komme in på kin side på altinn... Kodene er på ligninga også.... Greit å få sjekka det først som sist....

Skrevet

jeg har sjekket min altinn, og der står rett konto og sum.. men snakket med pappa og vi har samme bank. han hadde heller ikke fått noe, så da er sjans for å få det nå der ennå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...