Mamman til 3 lykketroll Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Mine skattepenger er overført til feil konto!!! Altså var jeg den som ble kødda med i år. Hurra;¤(
Hønemor&guttaboys Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Æsjda! sååå kjedelig.. uff! Tar det lang tid før de får ordna det igjen da?
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 samme er skjedd med meg (( trodde jeg hadde registrert riktig kontoendring, men det er tydeligvis ikke gått igjennom... faen altså!! måtte registrere det nå, men det er jo for seint!! påkkå!!!
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2007 Det er min konto, men vet ikke om den eksisterer lenger for den har ikke vært i bruk på 5 år!!! Hadde den til enkeltmannsforetaket mitt en gang og det står ingenting på den. Makan, og jeg som ikke har et eneste kort og ikke får kontoutskrift engang. Hva er feil med å overføre til lønnskonto f.eks.?Slik som i fjor og i forrigefjor og året før det liksom....
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 men hvordan fant du ut av det? begynner å få en følelse av at dette har skjedd meg..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2007 Ja, så det måtte endres innen 13 mai eller noe sånt. Sjekka da ikke det jeg, trodde lønnskontoen var bra nok jeg. Men neida, sto ikke oppført som alternativ engang...
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 25. juni 2007 Sto i brevet jeg fikk idag at skattepengene ble overført til kontonr.; ukjent.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 har ikke fått brev heller jeg da.... kanskje jeg er den heldige og ikke får de før høsten:((((
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 Jeg fant endelig skattekortet, og der står det koder for å komme in på kin side på altinn... Kodene er på ligninga også.... Greit å få sjekka det først som sist....
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 jeg har sjekket min altinn, og der står rett konto og sum.. men snakket med pappa og vi har samme bank. han hadde heller ikke fått noe, så da er sjans for å få det nå der ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå