Gå til innhold

Sjefen i huset! (samme som småtroll)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg sjefen i huset til å være litt mindre sjef?

Hun vil ikke sove, vil ikke spise og rett og slett ganske så umulig!

Hun toppet "heile driden" med en times konstant hyling fra kl 0239 i natt:(

Har sjekket gommene og det ser ikke ut til at tenner er på vei, allmenntilstand er god, hun rett og slett bare VIL IKKE hva det nå enn er jeg vil at hun skal.

Og når hun nekter mat får hun ikke, så går det en halvtime, så gråter hun for at hun er sulten, men vil fremdeles ikke ha det hun får servert, har prøvd opptil 4 forskjellige middager, men blir veldig dyrt i lengden å holde på sånn!

Hun spiser riktignok pasta bolognese og grønnsakslasagne, men jeg kan vel ikke bare gi henne det?!

Er det noen som har noen gode sovetips?

Eller mattips?

Embla er 9,5 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover hun på deres rom eller på eget rom? Natt-ammer du fortsatt? Er det middagsglass dere gir henne, eller deres egen mat?

Skrevet

Hun sover på vårt rom foreløpig, har ikke mulighet til å flytte henne ennå, bor i flyttelass:(

Men det er egentlig ikke natten som er problemet, normalt sover hun hele natten eller er lett å roe når hun våkner.

Dagtid derimot er hun et sant lite "helvete" når det kommer til soving. Jeg kan trille til jeg blir grønn i trynet, og hun hyler like herlig:p

Mat; hun får noe glass og noe hjemmelaget. Maten jeg har prøvd på henne er glass nå i det siste, både Hipp, Småfolk, Nestle og Semper. Ingenting annet enn de to nevnte glassene fra Hipp går ned. Selv ikke frukt!

Banan og brød med prim spiser hun dog, samt mm, så hun sulter jo ikke...

Skrevet

Eldstejenta mi var umulig når det gjaldt middag. Det fantes ingen middagsglass hun likte, rett og slett. Vi laget mat til oss selv som vanlig, men tok av litt til henne før vi salta og krydra mye. Det var en periode det gikk mest på brødskiver må innrømmes, men... jeg vet snnelig ikke hva annet en skal gjøre... det fins masse oppskrifter på babymat, men jeg har ingen linker for hånda akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...