Gå til innhold

Har dere "jente-eller guttemage", og hva venter dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så mange myter på dette...så vil se om de stemmer;o)

Stemmer ikke på meg da...men med førstemann gjorde det. Med han hadde jeg typisk guttemage som var spiss og høy. Kunne ikke se at jeg var gravid bakfra. Fikk fødselsstripe ganske tidlig og navlen ble helt flat med en gang magen kom.

Denne gangen vokste magen frem helt nede...og da mener jeg HELT nede...har vært veldig lav hele tiden. Navlen poppet ut med en gang magen kom. Fødselsstripen har jeg også denne gangen, men den kom mye senere. Fasongen på magen syns jeg ellers er helt lik som forrige gang - spiss, og kan ikke se at jeg er gravid bakfra. Er 35+6 i dag. Venter jente i følge 3ul`er.

Hadde på en måte sett for meg at magen kom til å bli veldig annerledes denne gangen siden jeg venter jente...rundere og bredere kanskje...men neida...får høre av alle at jeg har den "guttemagen"....men så tenker jeg samtidig at det er jo litt rart om kjønnet i magen, mer enn min kroppsfasong ol skal ha noe å si for fasongen magen får....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil svare på denne....? ;o)

Skrevet

jeg har jentemage forfra og veeeeeldig guttemage ovenfra,får den ikke noe spissere hehe :o)

Men hva jeg får vet jeg ikke,tror det er bare ymse det greiene der jeg.

Skrevet

Jeg har guttemage, og venter en gutt :)

Skrevet

Med gutten min hadde jeg kun mage fremme. Ikke hadde jeg kosehåndtak eller flotte ryggvalker. Men denne gangen har jeg en veeeeldig lav mage, fått de kosehåndtaka og ryggvalkene...men noen sier jeg har typisk huttemage og andre sier jeg har typisk jentemage. Det som er den største forkjellen nå og sist er att magen er så lav nå.

Skrevet

Har sagt jente på 3 UL

Skrevet

hadde jentemage med gutten og no guttemage med jenten,...

Skrevet

He, he - tidig;o)

Skrevet

Da jeg begynte å få mage sa "alle" at jeg hadde jentemage. Den var bred og lav. Den holdt seg slik i mange uker. Men fra ca uke 30 tror jeg, så har det liksom snudd seg. Den er blitt høyere og mer kulete, altså typisk guttemage.

Venter gutt ifølge 3D-ul =)

Skrevet

eg hadde kjempe guttemage forrige svangerskap, og fikk en jente.

denne gangen e ikkje magen komt endå, så d blir spennende å se

Skrevet

"Alle" sier jeg har guttemage, men i følge 3 ultralyder venter jeg jente..

Skrevet

sies jeg har guttemage, og vises ikke bakfra at jeg er gravid... venter en liten gutt =)

Skrevet

Jeg har vel en typisk guttemage; høysittende, spiss, synes ikke bakfra at jeg er gravid og ingen "håndtak" på sidene. Jeg venter jente......

Skrevet

min mage er veldig lav, men en kan ikke se bakfra at jeg er gravid...

Ellers har ikke navelen poppet ut enda.

venter gutt i følge 2d og 3d:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...