Gjest Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hvordan får jeg sjefen i huset til å være litt mindre sjef? Hun vil ikke sove, vil ikke spise og rett og slett ganske så umulig! Hun toppet "heile driden" med en times konstant hyling fra kl 0239 i natt:( Har sjekket gommene og det ser ikke ut til at tenner er på vei, allmenntilstand er god, hun rett og slett bare VIL IKKE hva det nå enn er jeg vil at hun skal. Og når hun nekter mat får hun ikke, så går det en halvtime, så gråter hun for at hun er sulten, men vil fremdeles ikke ha det hun får servert, har prøvd opptil 4 forskjellige middager, men blir veldig dyrt i lengden å holde på sånn! Hun spiser riktignok pasta bolognese og grønnsakslasagne, men jeg kan vel ikke bare gi henne det?! Er det noen som har noen gode sovetips? Eller mattips? Embla er 9,5 mnd.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har ingen tips, men skulle bare fortelle deg at det høres ut som vår dag idag!!! Jeg har måttet amme/bysse henne i søvn idag. Grr.... Oda er også 9.5 mnd.
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har trillet og trillet til jeg tilslutt stod og hoppet med vogna, da holdt hun på å le seg ihjel:p (og når pappaen kjefter ler hun også og fortsetter:p) Men kanskje det er noe som går da;) Hehe. Har det vært noen endring i rutiner og soving for Odas del?
Gjest Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 er vi virkelig flere altså??? her er det akkurat det samme.null tenner,men alt som hører til er her. skrik,vræhl,sovenekt,løs mage,surk,og irriterende trøtt mamma =) jeg har gnikka med dentinox,gitt saft,byssa,bært,trilla,leka,bytta smokker,lagt ned,tatt opp,å gitt opp hele sjefen,hehe. han fikk til slutt paraset to kvelder.så fikk jeg sove,og han hvilt seg helt ut til neste runde....=) å han sover ikke så mye som før.kan være nok med en time på hele dagen på det verste...må være en slags smittsom "monsterungevirus" som går.tror du ikke??? =0)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Hmm...godt å høre at vi er flere da:)Har en på 9 mnd.,som er blitt storsjæf den siste tiden:)Og sovingen på dagtid,hmmmff...ut å gå-blir så leeei!Men i perioder nytter det ikke før vognen triller..Våkner ofte på natten og styrer..Har tro på virus;)
Lille trollmor og en blå mage Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Har og hatt ei sånn jente for noen dager siden. Hun er 9 måneder og vi trodde det var tenner på gang. Men så viser det seg at hun har feber, og hun blir ikke bedre. Til slutt måtte vi dra på legevakten, og hun hadde faktisk halsbetennelse... Så grunnen til at hun ikke har villet ha annen mat enn pupp har vært at hun har hatt vondt i halsen:o( Veldig vanskelig å merke for oss.. Og greit å sjekke ut, for hun måtte få antibiotika. Dette fordi en halsbetennelse kan sette seg på lungene (eller nyrene, hmmm ble usikker) til de små.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå