Gå til innhold

Deres vekt i uke 36?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 35 + 2 så jeg tillater meg å svare. Har lagt på meg 11 kilo.

Skrevet

Hadde startvekt paa 82 og hadde i uke 36 gaatt opp 4 kilo. Start BMI paa 29--altsaa var jeg noe overvektig til aa begynne med. (Siden det varierer enormt hvor mye man gaar opp er det greit aa ha med hva utgangspunktet var...)

Skrevet

Begynte på ca 77 og er nå ca 80, så lagt på meg ca 3-4 kg.

Skrevet

Er i uke 37 og begynte på 58 (tror jeg) og er vel nå kanskje 68kg.

Skrevet

I uke 36 veide jeg 59 kg. Nå er jeg i uke 40+4 og veier 57.

Begynte på 50...

Skrevet

Ojsann... Jeg er i uke 35 + 3 og har gått opp 15 kg jeg...

Skrevet

Hehe 25 kg her... Begynte på 60, er nå 85. Helt utrolig...

Skrevet

Jeg er i uke 35 og har lagt på meg 8 kilo så langt i svangerskapet..

Skrevet

Jeg har gått opp 23 startet på 60kg.

Skrevet

Jeg er i uke 35+4 og har gått opp 18 kg, men har mye vann i kroppen så satser på at en del av kg er vann, hehe

Skrevet

Jeg er i uke 36 og har gått opp 15 kg.

Har masse vann i kroppen......plagsomme greier!!!!!!

Skrevet

Jeg har gått opp 18 kilo.. og tror ikke jeg kan skylde på vann her.. Fått fryktelig dilla på brownies og søtsaker generelt.

Skrevet

Er 37+1 i dag og gått opp 4,5 kg.

Var 69 kg da jeg ble gravid, synes selv det var 5 kg for mye. Håper å gå ned slik at jeg ender på 64-65 kg om noen måneder...

Skrevet

Jeg er bare i uke 30, men har lagt på meg 12 kg...... :(

Skrevet

Mat er godt sier bare jeg :P Gått opp 17 kg, starta på 64..

Skrevet

Uke 36 nå og var hos legen i går... Har gått opp 18 kg ;o)

Stått ganske stille de siste 6 ukene.. er ganske fornøyd jeg... begynte på 55kg.... har ikke brydd meg så mye om vekt.. er en normalt sunn jente egentlig...

noen kilo ekstra får man tåle... ammefett ;o) hihi

Skrevet

Er 36+2 i dag. Har gått opp 16-17 kg. Er ikke helt sikker på om jeg var 56 eller 57 når jeg ble gravid, men nå veier jeg 73.

La på meg mye i begynnelsen. Har roet seg nå. Men babyen skal jo fortsatt legge på seg et kilo til.

Er ikke bekymret over vekten lenger. Når jeg ser på den store magen, så skjønner jeg at jeg nesten ikke kunne ha lagt på meg mindre. Må liksom ha såpass for å kunne bære magen og se noenlunde proposjonell ut. Det går jo av etterpå.

Skrevet

Jeg er i uke 33 og har ikke veid meg på over to måneder, men sist jeg veide meg hadde jeg gått opp 12 kg og det er nok mer nå..

Har nok fått vekt vegring men skal veie meg uken jeg har termin for å se hvor mye det har blitt i løpet av svangerskapet, men jeg kan ikke ødelegge en ellers fin sommer med slik informasjon nå;-)

Skrevet

Jeg er i uke 36+4. Begynte på 66 kg nå ligger jeg på 80 kg :-) Ikke så mye jeg får gjort noe med.

Skrevet

I uke 36 var vektøkningen på 15-16 kilo... ved termin var vektøkningen fortsatt 15 kilo( fra uke 30-32har jeg hatt stabil vekt uten endringer). Fikk bebis for 10 dager siden, på 11 dager overitd, veier nå 7-8 kilo mer enn iutgangspunktet( 53 kilo). Så ,jeg ville ikke bekymret meg så veldig mye over antall kilo, i alle fall hvis du har planer om å amme bebisen.

Skrevet

Jeg er i uke 36 og har lagt på meg 17,5 kg... føler meg litt som Keiko og fikk småangst av å se vekta runde 70 kg (veide 53 kg i utgangspunktet), men håper at en del av det er vann og at amming gjør at man går fortere ned i vekt. (Kan nemlig ikke fordra å trene.:)

Skrevet

Jeg er 35+1 så jeg tillater meg også å svare.. Jeg har gått opp 13kilo, og min vekt har stått stille siden uke 29.. regner med å ikke gå med så mye mere enn 15 kilo, og at jeg tar av en 5-6 kilo ved fødsel.. Har selvfølgelig tenkt å amme, så jeg bekymrer meg ikke så mye over vekta lengre..

Skrevet

jeg gikk for å se på hvem som var sist pålogget.kan du vær så snill å ringe til legevakten for meg og sende noen hjem til meg i moss?jeg trenger noen å snakke med.har ikke telefon,den er ødelagt.dette er helkrise-tog og buss går ikke før om en time-jeg har vært våken siden to.jeg trenger noen veldig akkurat nå.

Skrevet

jeg trenger ike signere med anonym-men tenkte jeg kunne sende adressen min på posten din....blir dette for rart så kan jeg vente til bussen går,har ventet mange timer nå,så.men blir glad hvis du vil gjøre det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...