Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Jeg har plutselig fått sår nedentil, det er på en måte to striper med åpne sår der de ytre kjønnsleppene møtes. Det svir som et helvete i dusjen og på do, det gjør til og med vondt om jeg setter meg på huk slik at de "spres". Jeg har ikke drevet med noe uvanlig, og har ikke ny partner. Kan det være eksem? Det ser ikke ut slik jeg tenker eksem ser ut, har aldri hatt problemer med det før heller. Er det noen som har erfaring med lignende? Om noen kunne tenkt seg å legge dette ut på skravle for meg, så hadde jeg satt pris på det. Det er mange som vet hvem jeg er, og jeg synes dette er litt for intimt og flaut å legge ut under eget nick..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Det kan høres ut som en kraftig soppinfeksjon. Har du prøvd Canesten tablett og salve? Det tror jeg ikke at du trenger resept for å kjøpe.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 Jeg fikk ett sånt "anfall" i fjor da jeg nettopp var blitt gravid. Det klødde så mye at jeg ikke fikk sove, kjentes ut som jeg måtte tisse,men var ikke uvi. Jeg anbefaler deg å kjøpe canesten pille og krem,smør ofte. du kan også kjøpe xylocain bedøvende salve for det er skikkelig ubehagelig! Tenk positivt..Og ikke klø,da blir det bare verre!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Det klør ikke, bare svir no infernalsk. Kan det være sopp for det? Er det farlig å bruke sopp preparater om det ikke er sopp?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 Kan jo rett og slett være gnagsår etter undertøy, truseinnlegg eller bind. Prøv sinksalve, funka på meg.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Du kan jo prøve å sitte litt i grønnsåpe-vann! Det fugerer veldig fint hvis det er betennelse!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #7 Skrevet 25. juni 2007 Hørtes ut som herpes.... Uff.... Kanskje typen din har vært utro?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #8 Skrevet 25. juni 2007 Typen trenger ikke være utro for å få herpes, pass deg for å slenge ut sånt...
OhMyGod!!! Skrevet 25. juni 2007 #9 Skrevet 25. juni 2007 det kan rett og slett være fissurer. altså små sprekker som kommer pga at det er varmt og klamt, klær som har gnagd, eller andre ting. ser området rundt ut som det er helt fint, og sprekkene er rene(ikke no skorper,vorter,blemmer o.l.) kan du prøve med klorhexidin for slimhinner, og så ha på babypudder etterpå. gå med litt romslige bukser ei ukes tid, og vær nøye med å holde det rent for avfallsstoffer som kommer ut av kroppen. er ikke uvanlig å få slikt på sommeren, og det er ikke farlig heller så lenge man holder øye med at det ikke betenner seg. til herpesdama ovenfor her, hørt om folkeskikk eller?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #10 Skrevet 25. juni 2007 Tusen takk for svar og gode råd alle sammen ) jordbæra <>*Snart igang!*<>, det hørtes veldig riktig ut det du sa. Det er helt rene "snitt", nesten som tykke kraftige papirkutt. Har aldri hørt om fissurer før jeg. Jeg har hatt trange klær, det har vært varmt og etter at jeg fikk barn har jeg mye mer utflod, så det er varmt og fuktig mesteparten av tiden. Da får vi se om ikke det blir orden på sakene, gode råd fra dere ) Ps. Heldigvis tar jeg meg ikke nær av slike forslag, er så trygg på gubben som man kan være. Men det er klart det kunne vært en mulighet, er vel en del som har blitt fersket i utroskap pga kjønnsykdommer..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #11 Skrevet 25. juni 2007 det kan jo kanskje være brennkopper oxo???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå