Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Hjelp! Jeg er nå 18 uker på vei, og i dag veide jeg meg. Har gått opp til sammen 7,5 kg. Er ikke dette kitt mye? Noen son vet?
Serial mom Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Nei,hvorfor skulle det være for mye? Alle legger på seg i ulikt tempo,noen mer i starten,andre mer mot slutten. Så lenge man spiser regelmessig og sunt er det ikke mye man kan gjøre for å styre vektoppgangen. Jeg har vel gått opp 6-7 kilo selv,og er snart i uke 20. Har vært kjempedårlig,så har ikke fått beveget meg noenting de første 3-4 månedene,så er ikke så rart. ikke vises det spesielt godt heller,har mest fått større pupper og en fin gravidmage,resten er jevnt fordelt. Dersom du er iform,og orker,så er det bare sunt å gå litt turer og trene under graviditeten,ifall du føler at du eser ut,bare ikke overdriv eller start med noe du ikke har drevet med før du ble gravid! Du ser sikkert kjempefin ut med 7,5kg ekstra:-)
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2007 Tusen takk for svar, godt å høre! Jeg skal på ultralyd i morgen, så får noen å snakke med der også.
Serial mom Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Man får god tid til å snakke på UL,så da kan du spørre om alt dulurer på :-) Lykke til på UL,håper alt er bra med babyen :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 25. juni 2007 #5 Skrevet 25. juni 2007 er så forskjellig dette med vektøktning at en kan nesten ikke sammenligne med hverandre... Jeg har lagt på meg 6 kg og er i uke 27. 4 kg kom på fra uke 21-25... Ikke fokuser så mye på vekta:)
Rakri Skrevet 25. juni 2007 #6 Skrevet 25. juni 2007 Mitt første svangerskap la jeg på meg 9 kg de 20 første ukene, og knapt 4 de 20 siste... Så det trenger ikke bli så mye totalt likevel. Nå er jeg snart 20 uker med tvillinger, og har gått opp kanskje 2 kg siden jeg ble gravid. Så det kan variere mye selv på samme person, fra ett svangerskap til et annet. Tenker det viktigste er å spise relativt sunt, så kommer vel de kiloene en trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå