Gå til innhold

Sportsvogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere erfarne småbarnsmammaer som kan anbefale en bra sportsvogn? For en som nærmer seg 9 mnd... Merke og farge spiller ikke så stor rolle....men...ryggen må kunne legges helt ned,være god å trille i ulendt terreng,og i sand.God kalesje over og en stor god kurv under til alle badelekene ;) Og som er enkel å sette opp og slå sammen og frakte med seg både i bil og fly :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg er veldig fornøyd med Quinny Buzz.

Lett å trille, ryggen kan legges helt ned, ellers 3 stillinger.

Sittedelen kan enkelt snus i begge retninger.

Den er enkel å slå sammen, solid med ganske store hjul bak og dbl.enkelhjul fremme.

Eneste negative er at den har litt lite oppbevaringsplass,

kun en stelleveske som enkelt "kobles" på i front.

Super vogn=)

Skrevet

-kva med emmaljunga scooter el simo sportsvogn, trur ikkje dei kan leggast heilt ned i ryggen men ganske nær. Hjula på scooter er god til variert underlag. (om det er samme som city cross...) Teutonia timmy kan leggast heilt ned, trur eg, men er litt usikker på korleis str på kurvene er på desse vognene.

Skrevet

Vi har en Chicco trehjuling som vi er veldig fornøyd med, men den tar mye plass sammenklappet så nå bruker vi mest paraplytrille. Vet at flere liker Carena Easy veldig godt :)

Skrevet

Takk for tips...navnene er notert, og får titte litt nærmere og teste dem :))

Blir moro med ny vogn....har til nå brukt og bruker en brukt Simo combivogn,kjempefornøyd...han sover fortsatt i bagen.Men sportsvognen blir for stor å dra med seg. Vi har også en annen som vi kjøpte brukt. En Gracotrille med bilsete...som han vokste ut av før han var 5 mnd,og trillen blir han blir sjøsyk av å sitte i..Kalesjen er også dårlig og blåser i alle retninger,så hodet er helt ubeskyttet for vær og vind. Er helt grei som vogn 2 i andre bilen..sånn inn på butikken osv. Men i Spania,og på fjellet på turveier duger den ikke.

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt en OTH Urban Jungle fra Nederland ("Onkel John") . Gleder meg sykt til den kommer om ca 3 uker.

Den er lett, snur på en 5-øring, stilig, trinnløs regulering av liggestilling, fronthjulet kan låses sånn at den er god å trille i sand. Blir kjempeliten og flat når den klappes sammen - noe som forøvrig er kjempelett å gjøre. Til å være en trehjuling har den en god kurv under.

Er litt dyr, men jeg syns den er verd pengene. Så snart selges min flotte Simo kombi.

Skrevet

Takker for tips... :)

Men valget falt på en blå/koksgrå tre-hjuling med kalesje,kurv og superlett å trille. Hmmm...det er en babycomfort sportsvogn. Og så var den på tilbud :) Babykos som forhandler den.

Kjempefin,men lille engstelige knøttet mitt syntes selvfølgelig at det var skummelt å sitte i den. Men å sitte på bakken og bite på hjulet er topp...Vi får ha vogntilvenning utover uka ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...