sofi 81 Skrevet 25. juni 2007 #1 Skrevet 25. juni 2007 Babyen min er 1 mnd. Han sover bra på natten så det kan jeg ikke klage på, men han er våken hele dagen. Kun avbrutt avmen noen korte lurer på puppen eller på armevn hvis jeg vugger han. Noen som har noen tips for at han skal sove lengre? Begynner å bli sliten av at han ikke sover. I tillegg blir han veldig survete av for lite søvn.
MissUnderCover Skrevet 25. juni 2007 #2 Skrevet 25. juni 2007 Hei! Jeg lurer på akkurat det samme, vesla mi sover nesten ingenting hu heller... kun sånne små korte lurer på armen eller ved puppen, som din.. Men jeg har funnet ut at hu ikke må løftes opp hver gang det knirker da... hehe det tok meg en mnd å finne ut.. så når hu sovner legger jeg hu på soffaen, og når hu våkner lar jeg hun ligge til hun virkelig vil opp... og jeg har da fått noen minutter ekstra i løpet av dagen.. ellers har jeg ikke mye tips, men vi er flere...
MissUnderCover Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 ja også leste jeg akkurat at det er helt greit å bruke puppen som trøst og kos i tillegg til mat... så det er helt greit å bruke den for å roe..
Mamma til gutt 2.2 Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Hei Veldig mange barn sover bedre når en er ute i vogn.Til å begynne med måtte pjokken trilles hele tiden, ellers våknet han. Det ble gradvis bedre og nå kan jeg legge han ut uten å trille. Han sover mye bedre og lengre ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå